بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53837
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 فروردین 98 4:38 ب.ظ

امام جمعه بندر دیر:

مشکل اشتغال جوانان شهرستان دیر در پارس جنوبی حل شود

ثلاث – امام جمعه بندر دیر گفت: متأسفانه شهرستان دیر را نسبت به دیگر شهرستان‌های جنوبی غیربومی حساب می‌کنند که واقعا این تبعیض آشکاری است

به گزارش ثلاث ، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندر دیر اظهار داشت: علاوه بر بحث بومی و غیربومی که در گذشته بود و از استان‌های دیگر در عسلویه مشغول به کار می‌شدند الان شهرستان دیر را نسبت به دیگر شهرستان‌های جنوبی غیر بومی حساب می‌کنند که  واقعا این تبعیض آشکاری است .

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی باید از حق جوانان دیر هم دفاع کند، افزود: ما از مدیرعامل منطقه ویژه تقدیر می‌کنیم که تلاش‌هایی  در زمینه حل مشکل اشتغال  داشته‌اند اما می‌طلبد نماینده مجلس هم برای حل مشکلات جوانان بلاتکلیف که در سال‌های گذشته در عسلویه سرکار رفته‌اند اما  الان بلاتکلیف رها شده‌اند تدبیری بیاندیشند.

وی  با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات نفت هنوز به شهرستان دیر اختصاص پیدا نکرده است ادامه داد:  بخشی از اعتبارات به جاده غربی و بلوار وفاق تخصیص پیدا کند.

حسینی با بیان اینکه زمان افتتاح بیمارستان دیر به خاطر نواقصات آن مخالف افتتاح تا زمان تکمیل آن بودم، گفت: بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر همچنان مشکلاتی در زمینه پزشک متخصص و بدهکاری به پیمانکار دارد که هنوز مرتفع نشده است.

وی با اشاره به لزوم کمک به سیل‌زدگان کشور  و تقدیر از همکاری مردم عنوان کرد: باید این حوادث برای ما مایه عبرت شود و در سدسازی‌ها و احداث راه‌آهن و کارهای عمران‌شهری همه جوانب را در نظر بگیریم.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه در مسئله سیل چهره دشمنان ما برای مردم بیشتر مشخص شد، افزود: دشمنان از آن طرف حساب هلال‌احمر را مسدود و از کمک رسانی به مردم سیل زده جلوگیری کردند آن وقت از انسانیت دم می‌زنند.

وی با دفاع از عملکرد سپاه در تمامی عرصه‌ها اظهار کرد: پاسداران با حرکت در خط حسین بن علی(ع) در همه عرصه‌ها تا امروز خوش درخشیده‌اند و در جریان سیل اخیر هم حضور فعالی داشتند و این مدل افتخاری که امام بر سینه سپاه نصب کرد که اگر سپاه نبود کشور نبود مردم ما این را امروز به رأی‌العین می‌بینند.

حسینی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی امام جمعه سابق شهرستان دیر بیان کرد: متأسفانه دیروز عده‌ای در مراسم ختم ایشان سوءاستفاده و مرده‌خوری کردند و مباحث تبلیغاتی و انتخاباتی و مسائل دیگر را به آنجا کشاندند. باید اظهار تأسف کرد که بعضی‌ها مجلس ختم را با ستاد تبلیغات و انتخابات عوضی گرفتند./ مهر

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن