بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54082
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 فروردین 98 9:02 ق.ظ

مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معارفه شد

ثلاث- آیین تجلیل از سید حسین میرافضلی و معارفه محمدرضا سعیدی در دفتر مرکزی پتروشیمی جم برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم طی مراسمی آیین تجلیل از سید حسین میرافضلی و معارفه محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی جم عصر روز دوشنبه ۹۸/۰۱/۲۶ با حضور دکتر رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، محمود مخدومی مدیرعامل شرکت تاپیکو و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.
دکتر رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سید حسین میرافضلی تقدیر و با آرزوی توفیق روز افزون، دکتر محمدرضا سعیدی را به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معرفی کرد.
دکتر سعیدی مدیرعامل جدید پتروشیمی جم در این جلسه از زحمات مهندس سیدحسین میرافضلی در مدت تصدی قدردانی و تجلیل به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد باهمت و تلاش مضاعف نیروی های متخصص و توانمند پتروشیمی جم و با نگاهی جهانی به اهداف موردنظر و قابل‌قبول برسیم.
میرافضلی مدیرعامل پیشین پتروشیمی جم ضمن تبریک به محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم از همه همکاران و مدیران واحدها و حسن اعتماد نسبت به وی در طول مدت خدمت در جم تشکر و ابراز امیدواری کرد پتروشیمی جم همچنان در مسیر رشد، تعالی و توسعه گام بردارد.
شایان‌ذکر است سید حسین میرافضلی با تصویب هیئت‌مدیره این شرکت به عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن