بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 6:14 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54668
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 اردیبهشت 98 5:07 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در آیین افتتاح بخشداری سیراف:

ثبت جهانی سیراف در دست پیگیری است/ باید در راستای اعتلای سیراف گام برداریم

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان از پیگیری برای ثبت جهانی سیراف خبر داد و گفت: سیراف دارای تاریخی درخشان است و باید به جایگاه خود بازگردد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، فتح‌الله نوروزی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بخشداری سیراف اظهار داشت: امروز در تاریخ سراسر افتخار سیراف روزی ماندگار خواهد بود و بزرگ زرینی از خدمات دولت تدبیر و امید در دل این مردم به یادگار خواهد ماند.

وی به تاریخ و پیشینه درخشان سیراف اشاره کرد و ادامه داد: امروز با صدای رسا اعلام می‌کنیم که بخش سیراف دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار بالایی است که نیاز است در راستای اعتلای سیراف گام برداریم.

فرماندار شهرستان کنگان یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان کنگان را گردشگری دریایی دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های گردشگری دریایی سیراف شناسایی شده است و باید این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی از ساخت اسکله سیراف با همکاری پالایشگاه فجر جم خبر داد و اضافه کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های سیراف گردشگری فرهنگی است که در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی را خواهیم داشت.

نوروزی تصریح کرد: در زمینه ثبت جهانی سیراف و مطالعات ابنیه‌های تاریخی آن اقدامات بسیار زیادی انجام شده است که هفته آینده نتیجه مطالعات آن اعلام خواهد شد.

 

 

عکس: جواد زارعی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن