بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55063
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 خرداد 98 3:54 ب.ظ

هشدار امام جمعه سیراف به سازمان محیط زیست کشور

تصمیم نادرست در مورد حق آلایندگی باعث تشنج و التهاب در شهرستان کنگان می شود

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: به سازمان محیط زیست هشدار می‌دهم با تصمیم نابخردانه باعث تشنج و التهاب در شهرستان کنگان نشوید.

 

 

 

 به گزارش ثلاث وبه نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان ، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف اظهار داشت: 

  شنیده شده است، سازمان محیط زیست تصمیم بر حذف حق آلایندگی از شهرستان کنگان را دارد، بنده از همین تریبون استفاده و خطاب به سازمان محیط زیست عرض می‌کنم اولاً این تصمیم نه علمی و نه کارشناسی شده است.

وی بیان کرد: واقعا مضحکانه است که مردم زیر فلرهای گازی زندگی می‌کنند اما شما بگویید شهرستان کنگان آلاینده به این آلودگی‌ها نیست! سؤال من این است آیا شما اصلا می‌دانید شهرستان کنگان در کجای این مملکت قرار گرفته است؟ شاید شما فکر می‌کنید کنگان در شمال کشور است!

عاشوری یادآور شد: البته برای بنده و مردم شریف شهرستان کنگان جای هیچ تعصبی نیست، چرا که سال‌هاست حق مسلم ما را پایمال و از نجابت مردم شهرستان سوءاستفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: دوماً خطابم به رئیس‌جمهور محترم است؛ شما که در سفر به شهرستان کنگان در اسفندماه سخن از حق مردم از آلایندگی زدید چطور شد که هنوز چیزی از این سفر نگذشته که حرف‌های ناامیدکننده به گوش مردم می‌رسد.

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: جناب آقای دکتر کلانتری، کاش یک روز زیر این فلرها در شهرستان کنگان و همین بخش سیراف زندگی  و درک می‌کردید مردم چگونه و با چه هوایی تنفس می‌کنند.

عاشوری افزود: به سازمان محیط زیست هشدار می‌دهم با تصمیم نابخردانه باعث تشنج و التهاب در شهرستان کنگان نشوید.

وی گفت: از یک طرف اشتغال و ناامید شدن جوانان ما و از طرفی دیگر صفر کردن حق آلایندگی شهرستان کنگان! از همین تریبون اعلام می‌دارم هر چه سریع‌تر در این تصمیم تجدید نظر کنید و باعث نگرانی بیشتر مردم نشوید.

امام جمعه سیراف اظهار کرد: از مردم عزیز هم می‌خواهم با سعه صدر در چارچوب قانون مطالبه‌گر حق قانونی خود باشند.

وی ابراز کرد: در پایان از حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و از حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان شهرستان و شهر سیراف ،نماینده مردم تقدیر و تشکر می‌کنم که این مسئله را پیگیری کرده و می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن