بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55289
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 تیر 98 11:17 ق.ظ

نشست مدیر امور مالیاتی شهرستان کنگان با روسای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد

ثلاث- نشست مدیر امور مالیاتی شهرستان کنگان با روسای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی مدیریت امور مالیاتی شهرستان کنگان، بمناسبت هفته قوه قضائیه مدیریت، روسای امور،  و سایر کارکنان مدیریت امور مالیاتی شهرستان کنگان با رئیس دادگستری،  دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان دیدار و گفتگو نمودند. 

 

در ابتدا جناب آقای کیامرث  شفیعی ضمن عرض خوش آمد گویی، تشریحی بر مسائل حوزه قضاء نمود.

رئیس دادگستری شهرستان کنگان از همراهی و همدلی مردم شریف شهرستان و مسئولین محترم در تحقق  تامین امنیت و انضباط اجتماعی تشکر نمودند. 

در ادامه مهندس رستمی، مدیر امور مالیاتی با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه دادگستری شهرستان کنگان از تلاش و  همکاری رئیس محترم دادگستری و همکاران ایشان در برگزاری و همکاری در راستای قانون و تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی با رعایت تکریم مودیان  محترم در هیاتهای حل اختلاف مالیاتی تشکر ویژه نمودند. 

 

 

دیدار مدیریت و پرسنل امور مالیاتی با  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و رئیس  و اعضای  اتاق اصناف شهرستان کنگان 

 

بمناسبت روز اصناف مدیریت و  روسای امور و سایر کارکنان مدیریت امور مالیاتی شهرستان کنگان با رئیس محترم اداره صمت، رییس محترم اتاق اصناف، کارکنان اتاق اصناف دیدار و گفتگو کردند. 

در این نشست ابتدا ، عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان ضمن خوش آمد گویی و تشکر از مجموعه امور مالیاتی شهرستان و همکاری و مساعدت پرسنل خدوم امور مالیاتی با صنوف محترم اشاره نمودند.

وی در بحث اطلاع رسانی عمومی و راهنمایی به مودیان محترم مالیاتی در برخورداری از معافیتهای مالیاتی سپاسگزاری کردند.

سپس مهندس امین نیک نام، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کنگان نیز از آقای رستمی و همکاران ایشان  بابت همکاری، پیگیری و حل مسائل و مشکلات کسبه و بازاریان قدردانی کردند.

در ادامه مهندس رستمی مدیر امور مالیاتی با تبریک روز اصناف و با اشاره به اینکه در واقع یکی از بزرگترین نهادهای مدنی هر کشور اصناف هستند از تلاشهای و همکاری های آقای کرمی و روسای محترم اتحادیه های صنفی در کمک به بالا بردن فرهنگ مالیاتی تقدیر نمودند.

 وی اضافه نمودند اینجانب از تعامل سازنده و همکاری صمیمانه مودیان محترم مالیاتی،  مجموعه محترم اتاق اصناف، روسای محترم اتحادیه ها و نمایندگان محترم بند۳(موضوع ماده ۲۴۴ق.م.م) در هیات های حل اختلاف مالیاتی در راستای قانون و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به اهداف سازمان امور مالیاتی کشور تشکر ویژه نمودند.

 

 

 

 

 

 

.

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن