بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56410
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 شهریور 98 1:13 ب.ظ

با حضور معاون وزیر

انتخاب دو تعاونی شهرستان کنگان در جشنواره استانی تعاونی های برتر سال ۹۸

ثلاث- در آیینی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر استان بوشهر در شاخص‌های صادرات، اشتغال و نوآوری تجلیل شدند.

مهندس مهدی بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث از انتخاب دو تعاونی شهرستان در حوزه صنعت و صنایع دستی خبر داد.

وی اظهار داشت: در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان بوشهر در سال ۹۸ که با حضور معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد از تعاونی های نان صنعتی برکت گروه ۱۸۹۱ و صنایع دستی مشتاقان هنر ، تجلیل بعمل آمد .

رئس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان یادآور شد: تعاونی‌های برتر استان بوشهر در شاخص‌های صادرات، اشتغال و نوآوری تجلیل و تقدیر شدند.

 

گفتنی است معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان بوشهر به نقش این بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: تعاونی‌های ضمن تامین بازار مصرف داخلی باید توجه ویژه‌ای به بازارهای خارجی و صادرات داشته باشند.

وی  با تاکید بر ارتباط تعاونی‌ها به بازار کشور‌های همسایه افزود: ایجاد بازار یاب برای توسعه صادرات باید مورد توجه تعاونی‌ها قرار داشته باشد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن