بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66022
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 مهر 00 11:17 ب.ظ

رئیس اداره کار شهرستان کنگان؛

لزوم تسریع در پرداخت حقوق عقب افتاده کارکنان بیمارستان کنگان

ثلاث- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان گفت: نیاز است برای پرداخت مطالبات نیروهای بیمارستان کنگان تدبیر عاجل اتخاذ شود و این نیروها نیز بتوانند به حق قانونی خود برسند.

 

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان در حاشیه نشست با رئیس ، مدیر داخلی و مسئول امور مالی بیمارستان امام خمینی کنگان در خصوص تاخیر فراوان در پرداخت بخشی از پرسنل این مرکز درمانی گفت: نیاز است برای پرداخت مطالبات نیروهای بیمارستان کنگان تدبیر عاجل اتخاذ شود و این نیروها نیز بتوانند به حق قانونی خود برسند.

مهدی بهرامی در خصوص حقوق پرسنل بیمارستان کنگان اظهار داشت: در ابتدا از زحمات ارزشمند همه پرسنل خدوم و زحمت کش بیمارستان کنگان قدردانی  می نمایم که در این شرایط دشوار به شکل شبانه روزی در حال تلاش و خدمات دهی هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان در ادامه گفت: اصلی ترین دلیل حضور بنده در این مرکز درمانی، پیگیری حقوق عقب افتادی بخشی از پرسنل این مرکز درمانی است.

بهرامی گفت: طبق بررسی هایی که انجام شد، محرز گردید که بخشی از کارکنان این بیمارستان ۷ ماه و بخشی از آن ها ۵ ماه است که حتی یک ریال دریافت نکرده اند.

وی تصریح کرد: به هر حال این بندگان خدا هم در این شرایط سخت اقتصادی چشمشان به آخر ماه هست که با حقوقشان بتوانند امرار معاش کنند و زندگی خود را پیش ببرند.  با این شرایط پرداختی که بیمارستان دارد، این افراد زندگیشان به شدت آسیب پذیر خواهد بود و معضلات بزرگ تری ممکن است گریبان آن ها را بگیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان گفت: امیدواریم که دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر که زحمات زیادی را انجام می دهند، در خصوص معوقات کارکنان بیمارستان کنگان تدبیری موثر، جدی، عاجل و پایدار بیاندیشند.

بهرامی افزود: اداره کار در خصوص این موضوع، قطعا حامی نیروی بیمارستانی است که حقوقشان ماه ها پرداخت نشده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن