بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56783
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 شهریور 98 11:39 ب.ظ

گلایه امام جمعه عسلویه از بی‌توجهی مسؤولین شهرستان به شعائر مذهبی

ثلاث-امام جمعه عسلویه با گلایه از بی‌توجهی مسؤولین شهرستان به شعائر مذهبی و شرکت در جلسات دینی گفت: عدم حضور برخی مسؤولین در تجمع عاشورایی جای تاسف دارد، امیدواریم که در جاهای دیگر سنگ تمام گذاشته باشند. به گزارش ثلاث به نقل از فارس حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه […]

ثلاث-امام جمعه عسلویه با گلایه از بی‌توجهی مسؤولین شهرستان به شعائر مذهبی و شرکت در جلسات دینی گفت: عدم حضور برخی مسؤولین در تجمع عاشورایی جای تاسف دارد، امیدواریم که در جاهای دیگر سنگ تمام گذاشته باشند.

به گزارش ثلاث به نقل از فارس حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه با گلایه از بی‌توجهی مسؤولین شهرستان به شعائر مذهبی و شرکت در جلسات دینی اظهار داشت: عدم حضور برخی مسؤولین در تجمع عاشورایی جای تاسف دارد، امیدواریم که در جاهای دیگر سنگ تمام گذاشته باشند.

امام جمعه عسلویه افزود: نباید یک مسؤول در نظام جمهوری اسلامی نسبت به مجالس ائمه بی‌اهمیت باشد، پشت کردن به مجالس امام حسین(ع) زیبنده نیست؛ استاندار و دیگر مسئؤولین دقت کنند که تقید به دین باید اولین ویژگی مسؤولین باشد، از هر طیفی می‌خواهد باشد معتقد به ائمه و درد دین داشته و دست پاک و همراه نظام باشد.

وی در ادامه افزود: امام حسین(ع) در کنار شجاعت و شهامت مانند همه ائمه دارای خصایص دیگری نیز بود از جمله بخشش آن حضرت که موارد زیادی نقل شده است از جمله اینکه به یک مرد بادیه نشین که تقاضای کمک کرد سه هزار سکه بخشش کرد یا فقیری درب منزل آن حضرت مراجعه و تقاضای کمک کرد ایشان چهار هزار درهم از شکاف در به او عطا کرد و فرمود شرم می‌کنم این مبلغ کم است و عذرخواهی کرد ما باید از این امام الگو بگیریم و صدقات خودرا با منت گذاشتن ضایع نکنیم.

امام جمعه عسلویه رهبر معظم انقلاب را نعمت بزرگ جهان اسلام دانست و افزود: باید قدر این نعمت بدانیم در برخی از کشورهای اطراف ما که مشکلات اجتماعی زیادی دارند به این رهبر مفتخر هستند و می‌گویند اگر چنین رهبری داشتیم مشکلاتمان کمتر بود.

هاشمی نژاد در ادامه ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی را گرامیدشت و گفت: این روز یادبود شاعر متعهد وانقلابی استاد سید محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار است، شهریار برای موضوعات مختلف شعر دارد در باب عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شعرهای زیبایی دارد و اشعار ایشان مورد تأیید مقام معظم رهبری است و فرمودند اشعار شهریار درجه یک و ممتاز است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن