بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56823
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 شهریور 98 11:59 ب.ظ

جلسه بررسی پروژه های عمرانی پکیج ۶۰۰ میلیاردی در استانداری برگزار شد

ثلاث-جلسه بررسی پروژه های عمرانی مسئولیت های اجتماعی جنوب استان بوشهر (پکیج ۶٠٠ میلیاردی) در استانداری بوشهر برگزار شد.

ثلاث-جلسه بررسی پروژه های عمرانی مسئولیت های اجتماعی جنوب استان بوشهر (پکیج ۶٠٠ میلیاردی) در استانداری بوشهر برگزار شد.

 

 

صبح امروز، با حضور سکینه الماسی نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس، معاون عمرانی استانداری بوشهر، مدیر نظارت بر طرح های مناطق نفت خیز جنوب، مدیران کل بهزیستی، بنیاد مسکن، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل شیلات، مدیرکل راه و شهرسازی، معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای، معاون مدیرکل آبفا، معاون مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانداری بوشهر جلسه ای جهت تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی مسئولیت های اجتماعی منطقه عمومی پارس جنوبی در استانداری بوشهر برگزار شد.

در این جلسه دکتر الماسی خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی جنوب استان بوشهر شد و گفت: پروژه های تعریف شده از سوی وزارت نفت برای رفع محرومیت های زیرساختی در جنوب استان بوشهر بسیار موثر بوده است و تا کنون شاهد تلاش های بسیاری از سوی مجموعه استان و وزارت نفت برای این مهم بوده ایم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر ادامه داد: از ٣١٩ پروژه تعریف شده تا کنون ٧۶ پروژه با اعتبار ١۴٨ میلیارد و ٢١٠ میلیون تومان در ۴ شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در همین رابطه افزود: هم اکنون با تلاش های مدیران کل استان و مهندس دارابی مدیر کل نظارت بر طرح های نفت خیز جنوب ١١٠ پروژه عمرانی در جنوب استان بوشهر با اعتبار ٣۵٠ میلیارد و ۵٠ میلیون تومان در حال کار هستند که لازم است پروژه های مهم و حیاتی جهت بهبود وضعیت زندگی مردم زودتر تکمیل شود.

الماسی در رابطه با پروژه های در دست اجرا توضیح داد: بزرگراه برکه چوپان-کنگان-دوراهک، تقاطع بنک و تقاطع بخش ریز و شهر انارستان تا دهه فجر با پرداخت ۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. همچنین تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیس با اختصاص شش میلیارد تومان به زودی آغاز به کار می کند.

وی در رابطه با اسکله خورخان گفت: برای این اسکله تا کنون ٩ میلیارد ۶٠٠ میلیون تومان هزینه شده است و برای اتمام کار این پروژه به ٢٠ میلیارد اعتبار دیگر لازم است.

نماینده مردم در رابطه با جاده وفاق بیان کرد: این پروژه حیاتی مردم شهرستان دیر ۴٣ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با اختصاص ١٢ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت این پروژه فعال خواهد ماند.

الماسی در پایان این جلسه از نماینده عالی دولت در استان، معاون عمرانی استانداری، دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران کل استان جهت همکاری همه جانبه و تلاش های صادقانه برای خدمت به مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه تقدیر و تشکر کرد

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن