بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57129
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 مرداد 98 7:37 ب.ظ

افتخار آفرینی بانوان پتروشیمی جم در مسابقات سراسری شرکت های پتروشیمی کشور

تیم بانوان شرکت پتروشیمی جم در مسابقات سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور افتخار آفرین شد و با کسب دو مقام تیمی و ۱۷ رتبه انفرادی، بهترین نتیجه تاریخ ورزش بانوان پتروشیمی جم را از آن خود کرد. به گزارش ثل و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم : مسابقات سراسری دختران و […]

تیم بانوان شرکت پتروشیمی جم در مسابقات سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور افتخار آفرین شد و با کسب دو مقام تیمی و ۱۷ رتبه انفرادی، بهترین نتیجه تاریخ ورزش بانوان پتروشیمی جم را از آن خود کرد.
به گزارش ثل و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم : مسابقات سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور با حضور ۱۶ شرکت و بیش از ۶۷۸ ورزشکار، از یکم تا ششم شهریورماه سال جاری به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر برگزار شد. و دختران و بانوان حاضر در این رقابتها در ۷ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این گزارش می افزاید: کاروان ورزشی پتروشیمی جم در این مسابقات با ۴۸ بانوی ورزشکار درچهار رشته ورزشی حضور یافت و در پایان در بخش تیمی موفق به کسب دو مقام نایب قهرمانی آمادگی جسمانی و سومی تنیس روی میز شد. بانوان جم همچنین در بخش انفرادی ۱۷ مدال رنگارنگ این مسابقات شامل ۵ طلا ، ۵ نقره و ۷ برنز را به گردن آویختند.
در رشته آمادگی جسمانی، خانمها روشن زنده بودی، زینب دهقانی، زهره فرجام، فاطمه فرجام، نسرین مرادی، فاطمه ابراهیم زاده، خدیجه حسین زاده، رضیه غفاری، سحر محسنی، فاطمه موسوی، سیما آذریان، رعنا جعفری به سرپرستی زهره برجویی زاده اعضا تیم شرکت پتروشیمی جم بودند که نائب قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.
خانمها: آناهیتا خادم الحسینی، طوبی جعفری، فاطمه الهیاری، کوثر رستگار و عسل خسروی نژاد به مربیگری مهری اسکندری و محبوبه عربزاده به عنوان سرپرست نیز اعضا تیم تنیس روی میز پتروشیمی جم بودند که مقام سومی رقابتها را بدست آودند و در بخش انفرادی این رشته، خانم آناهیتا خادم الحسنی مدال طلا را به به گردن آویخت.
همچنین یاسمن نیک اختر با دریافت دو مدال طلا ، معصومه تقوی یک طلا و یک برنز ، پردیس کارگر یک نقره و یک برنز، فاطمه ملوکی یک نقره، فریبا ارشدی یک نقره، النا دهقانی یک برنز، ساینا حمیدزاده یک برنز وعصمت چاهکی، اکرم صفری، انیس عباس زاده، مهشید بهمنی و ناهید ارشدی با مربیگری فاطمه السادات هاشمی و به سرپرستی شهربانو حسنی اعضا تیم شنای بانوان پتروشیمی جم بودند.
ورزشکاران تیم والیبال بانوان پتروشیمی جم خانمها: مائده مدرس نیا، مهری حاجی زاده،مریم حسن زاده، نیره باقری، لیلا برومند، فاطمه جاسمی، کبری خدادادی، یاسمن سلیمان شعار، مریم مهرگانی، مریم زائری، سحر کشاورز و حمیرا گودرزی  بودند که در این مسابقات مقام چهارم را کسب کردند. نجمه بهاری و آسیه فرهادی نیز این تیم را به عنوان مربی و سرپرست همراهی کردند.
گفتنی است تیم بانوان پتروشیمی جم در این مسابقات بهترین نتیجه تاریخ ورزش بانوان پتروشیمی جم را از آن خود کرد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن