بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57235
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 مهر 98 8:14 ب.ظ

فرماندار کنگان:

هلال‌احمر بازوی پرتوان دولت است

ثلاث-فرماندارکنگان گفت: امدادگران هلال احمر به عنوان یک فرشته نجات محسوب می‌شوند و در خیلی از مواقع با تلاش‌های بشردوستانه پیشتاز هستند که امیدوارم در مسابقات و برنامه‌های بعدی بتوانید با انگیزه و دلسوزی حضور بیشتری داشته باشید.

سیدعلی پاک‌نژاد  در نشست هم‌اندیشی دادرسان هلال احمر با فرماندار شهرستان، اظهار داشت: شما دانش آموزان توانستید نماینده خوبی برای استان و همچنین شهرستان باشید و باعث شدید اسم‌کنگان در بین شهرستان‌های کشور خوب بدرخشد و پرچم این شهرستان را بالا بردید.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: آموزش و پرورش یک نهاد فعال در تمام برنامه‌های شهرستان است که هر برنامه‌ای در شهرستان وجود دارد حضور آموزش و پرورش در آن پررنگ است.

وی ادامه داد: موفقیت شما در این مسابقات به دلیل داشتن اراده و علاقه است که اگر این دو در وجود شما نبود در این مسابقات موفق نمی‌شدید.

پاک‌نژاد مطرح‌ کرد: هلال احمر از نهادهایی است که همیشه در حال تلاش برای رفع سختی‌ها و موقعیت‌های بحرانی است که می‌تواند بازوی پرتوانی برای دولت باشد و مردم با دیدن تیم‌های امدادی هلال احمر در مواقع سخت و بحرانی امیدوار می‌شوند.

وی گفت: در ایام نوروز بحران‌های زیادی بوجود می‌آید که شما به عنوان عضو داوطلب هلال‌احمر در این مواقع حاضر می‌شوید و با تلاش شما در حوادث، انسان‌ها از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند.

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: امدادگران هلال احمر به عنوان یک فرشته نجات محسوب می‌شوند و در خیلی از مواقع با تلاش‌های بشردوستانه پیشتاز هستند که امیدوارم در مسابقات و برنامه‌های بعدی بتوانید با انگیزه و دلسوزی حضور بیشتری داشته باشید.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر یک نهاد عام‌المنفعه و برای مردم است.

غلامرضا حاجیانی با بیان اینکه در استان و  شهرستان کنگان برنامه‌های خوبی اجرا شده است، افزود:  سازمان جوانان هر سال برای آماده‌سازی قشرهای مختلف مردم و به‌ویژه جوانان از جمله دانش‌آموزان مسابقاتی با عنوان طرح دادرس در کشور برگزار می‌کند.

وی گفت: شهرستان کنگان و جم از استان بوشهر در  مسابقات کشوری خوش درخشیدند و توانستند جام بشردوستی را کسب کنند.

حاجیانی بیان کرد: نمایندگان ما از شهرستان کنگان توانستند با رقابت بین ده‌ها مدرسه جام معتبر و ارزشمند بشردوستی را کسب کنند و امیدوارم این کسب افتخارات و موفقیت‌ها تداوم پیدا کند.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن