بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57292
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 مهر 98 1:42 ب.ظ

گرامیداشت ۷ مهر، روز آتش نشانی و ایمنی در پتروشیمی جم

مراسم گرامیداشت  روز ملی آتش نشانی و ایمنی با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم  در محل سایت صنعتی شرکت واقع در عسلویه برگزار شد و در آن از آتش نشانان و کارکنان HSE این شرکت تقدیر بعمل آمد. فرهاد مولایی ، رئیس بهداشت ، ایمنی و حفظ […]

مراسم گرامیداشت  روز ملی آتش نشانی و ایمنی با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم  در محل سایت صنعتی شرکت واقع در عسلویه برگزار شد و در آن از آتش نشانان و کارکنان HSE این شرکت تقدیر بعمل آمد.
فرهاد مولایی ، رئیس بهداشت ، ایمنی و حفظ محیط زیست پتروشیمی جم در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه تحت امر خود ، گزارشی از عملکرد یکساله HSE ارائه کرد.
در ادامه مراسم محمد رضا سعیدی ، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم ضمن تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی، از مجموعه HSE پتروشیمی جم به پاس تلاش یکساله ایشان در حفظ ایمنی مجتمع تقدیر کرد و گفت پرسنل HSE سربازان گمنام سلامت ، امنیت و بهداشت مجتمع هستند که بخش عمده ای از فعالیت هایشان در حالت عادی دیده نمیشود.
سعیدی همچنین به گزارش ارائه شده اشاره کرد و گفت: دو رویکرد مطرح شده در حوزه HSE که مبین پیشگیری قبل از وقوع حادثه و بسیج همگانی در زمان وقوع حادثه است را رویکردهایی مهم و اساسی عنوان کرد و خواستار پیگیری و تقویت آن در مجموعه عظیم پتروشیمی جم شد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و گل از نفرات برتر ایمنی در طول یکسال گذشته تقدیر شد.
هفتم مهر ماه سالروز شهادت آتشنشانان در حمله هوایی سال ۱۳۵۹ عراق به پالایشگاه نفت آبادان است و همه ساله به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا در روز هفتم مهر ماه از آتش نشانان و نیروهای ایمنی در سطح کشور تقدیر بعمل می آید.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن