بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57690
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 آبان 98 5:07 ب.ظ

نشست صمیمانه مقام عالی وزارت با مدیران ارشد پتروشیمی جم

ثلاث- شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم گفت: پتروشیمی جم از یک موقعیت برجسته در بین شرکتهای پتروشیمی برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری که در روز ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۸ در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد شریتمداری گفت:  یقینا” تزریق یک فکر، ایده و نیروی جدید به رشد و تعالی شرکت کمک می کند و حضور آقای سعیدی به عنوان مدیرعامل در این شرکت نیز با همین هدف صورت گرفته است.

شریعتمداری تمرکز در پتروشیمی ها را جزو برنامه های این وزارتخانه دانست و گفت: از طریق ایجاد شوراهای مشترک باید تلاش کنیم که این هم افزایی در مجموعه های پتروشیمی داخلی بوجود آید و باید ارتباط را با مجموعه وزارت نفت گسترده تر کرد تا به همگرایی بیشتری رسید.

وی در ادامه به برخی نکات مهم اشاره کرد و گفت: اتمام پروژ های نیمه کاره باید در دستور کار قرار گیرد و برای سرعت بخشیدن به کارها این وزارتخانه آمادگی کامل دارد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود:  از مجموعه بزرگی مثل شرکت جم انتظار می رود که ظرفیت های داخلی و استفاده از امکانات داخلی برای حل مشکلات فنی شرکت را محور فعالیتهای خود قرار دهد و برای این منظور یک ماموریت و بخش جداگانه ای باید تعریف شود و توجه به برنامه های استراتژیک مثل حاکمیت شرکتی و توسعه نرم افزاری هم باید روند روبه رشد داشته باشد. علاوه بر این  هیات مدیره شرکت باید به عوامل انگیزشی هم نگاه ویژه داشته باشد.

توجه به افزایش صادرات، استفاده از ظرفیت های بومی ، شایسته سالاری و جوانگرایی از نکات حائز اهمیت وزیر کار و رفاه اجتماعی در این نشست بود.

در ادامه سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم ضمن ارائه گزارش جامعی از برنامه های این شرکت و طرح های پیش رو افزود: حمایت ها و رویکرد مسئولانه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قبال مشکلات شرکت ها از جمله پتروشیمی جم همواره قوت قلب و نقطه اتکا مدیران بوده و هست و امیدواریم با حمایت های وزارت رفاه و مجموعه صندوق بازنشستگی بتوانیم در پیشبرد اهداف توسعه ای در شرایط جنگ اقتصادی موثر عمل نماییم.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن