بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57801
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 آذر 98 2:51 ب.ظ

پتروشیمی جم ، قهرمان دو رشته از مسابقات ورزشی کارکنان بالای۴۰ سال صنعت پتروشیمی کشور

ثلاث- تیم های فوتسال و شطرنج شرکت پتروشیمی جم، حاضر در مسابقات ورزشی کارکنان بالای ۴۰ سال صنعت پتروشیمی کشور با قهرمانی در هر دو رشته و کسب گردن آویز طلای این مسابقات به خانه بازگشتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقات ورزشی کارکنان بالای ۴۰ سال صنعت پتروشیمی کشور از بیست و سوم تا سی ام آبانماه سال جاری به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر در شهر همدان برگزار شد و تیمهای فوتسال و شطرنج پتروشیمی جم در این مسابقات حضور پیدا کردند.
در مسابقات فوتسال که با حضور ۱۱ تیم همراه بود ، تیم پتروشیمی جم با غلبه بر حریفان خود در مراحل گروهی و حذفی موفق به کسب مقام قهرمانی شد. همچنین در رقابتهای رشته شطرنج که با حضور ۸ تیم و به روش سویسی برگزار شد ؛ تیم پتروشیمی جم با ۵ ورزشکار سکوی اول تیمی و سه مدال طلای ارزشمند انفرادی مسابقات را تصاحب کرد.
اعضای تیم فوتسال، آقایان عباس قاسمی پیری، جهانبخش دهقانی، سید محمد جعفر سجادی، علی شاهمردای، علی غلامی، حسن توپچی، حمیدرضا غفارپور، مجتبی مرامی ساران، اشکان عطالهی و محمد رضا طحان پور بودند و محمد زال بهبهانی به عنوان مربی ، حمید نوروزی، سرپرست و اسماعیل قاسمی در حوزه تدارکات تیم را همراهی کردند.
تیم شطرنج پتروشیمی جم نیز با ترکیب آقایان پیروز خواموشانی، بهرام کیانی، محمد مهدی عزیزی، امید بشیری نیاو شهرام پروین به مربیگری محمد چمسار چمنی در این رقابتها حضور یافت.
سرپرستی کاروان ورزشی پتروشیمی جم در این مسابقات را حبیب سلیمان شعار عهده دار بود.
این موفقیت ارزشمند را به اعضای تیم و خانواده بزرگ پتوشیمی جم تبریک می گوییم.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن