بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57843
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 آذر 98 12:19 ب.ظ

غلامحسین حیدری اولین داوطلب انتخابات مجلس در حوزه جنوب استان بوشهر ثبت نام کرد

ثلاث- غلامحسین حیدری به عنوان اولین داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، ثبت نام کرد.

به گزارش ثلاث، ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۰ آذر ماه در سراسر کشور آغاز شد.

همزمان با سراسر کشور، حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز به عنوان یک حوزه انتخابیه، کار خود را شروع کرد.

غلامحسین حیدری به عنوان اولین داوطلب در فرمانداری شهرستان کنگان حاضر شد و به شکل رسمی، ثبت نام نمود.

 

غلامحسین حیدری به عنوان اولین داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام به خبرنگار ثلاث گفت: ان الله یأمرکم آن تودوا الامانات إلی اهلها» خداوند به شما امر می کند تا امانت را به اهلش بسپارید. نساء/ ۵۸٫ سرنوشت ملت بزرگ با داشتن هدف های مهم و نیز درگیر بودن با انواع مشکلات بیرونی و داخلی و … نیاز به فردی امین و لایق دارد تا با مدیریت صحیح و درست، بتواند این کشتی را در مقابل توفان های سهمگین داخلی و خارجی حفظ نموده و در مسیر درست هدایت کند.

وی افزود: اینجانب بهترین راه برای احقاق حقوق مردم و دفاع از حق مردمان منطقه، ورود در عرصه انتخابات می دانم و به همین منظور و با اتکاء به پشتوانه مردمی، و درک شرایط جامعه وارد این راه شده ام و در این مسیر همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم، مشکلات معیشتی، آلایندگی، اشتغال، رسیدگی به زیرساخت ها و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست.

حیدری اظهار داشت: همواره زبان گویای محرومان خواهم بود و در این راه وابسته به هیچ گروه و جناحی نمی باشم، بلکه وابسته به مردم هستم و با عملگرایی و فراجناحی صدای رسای مردم خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فقط با خانواده و بدون لیدر انتخاباتی و افراد سرشناس برای ثبت نام آمده اید، گفت؟

همانطور که قبلا هم عرض نمودم، نگاه من فراجناحی و بدون وابستگی به شخص و گروه است ، با خانواده آمدم تا بگویم وامدار هیچ شخصی نیستم .

حیدری اضافه کرد: منطقه جنوب استان جای کسب تجربه نیست ،چرا که یک نماینده باید با صداقت کامل و روشنگری با مردم خود وارد میدان مطالبه گری و احقاق حقوق شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روز اول و در لحظات اولیه برای ثبت نام تشریف آوردید، عنوا کرد؟ در لحظات اولیه آمدنم به این دلیل است که با آمادگی کامل و توانی وافر که با برنامه ریزی و با آسیب شناسی کامل وارد این مسیر شدم و این نگاه وقت شناسی آن هم در این برهه حساس به این دلیل است که مردم را برای انتخابی خوب و اصلح معطل نکنم.

 

 

 

.

.

نظرات

  1. ناشناس says:

    احسنت. به امید موفقیت شما

  2. مسیح says:

    مردی از دیار موفقیت
    آینده ای نوین برای مردمی لایق

  3. محمد درويشي says:

    به امید موفقیت. رای ما دکتر حیدری

  4. يونس says:

    فکر کنم فقط خودت بتونی حق ما از این نفتی ها بگیری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن