بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66416
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آذر 00 6:46 ب.ظ

یک بومی توانمند و محبوب در پست مدیریت؛

غلامحسین حیدری به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس منصوب شد

ثلاث- با حکم مدیر عامل پتروشیمی زاگرس ، غلامحسین حیدری که یک نیروی جوان ، تحصیل کرده، بومی و دارای سابقه کاری بسیار خوب است، به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس منصوب شد‌.

 

به گزارش ثلاث، با حکم مدیر عامل پتروشیمی زاگرس ، غلامحسین حیدری به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس منصوب شد‌.
 غلامحسین حیدری از نیروی جوان، بومی و محبوب شهرستان کنگان است که سابقا عضو شورا و شهردار سیراف بوده است و از خود در شهر سیراف کارنامه بسیار درخشانی را به جا گذاشت و بخش مهمی از توسعه و آبادانی سیراف به زمان فعالیت وی در این شهر بسیار زیبا و باستانی بر می‌گردد.
غلامحسین حیدری پس انتصابش به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس به خبرنگار ثلاث گفت: خدا را شاکرم که یک بار دیگر فرصت خدمت کردن به بنده و این بار در شرکت خوش نام پتروشیمی زاگرس رسید. از همین جهت در ابتدا از مدیر عامل و هیات مدیره محترم این شرکت بزرگ بابت حسن اعتمادشان به بنده تشکر میکنم‌‌ و امیدوارم با یک برنامه ریزی و فعالیت مطلوب، بتوانم پاسخی شایسته به این اعتماد بدهم.
وی افزود: در این مسیر افراد زیادی به من محبت داشتند که از آن جمله می توان به دکتر احمدی نماینده محترم و پر تلاش مردم جنوب استان بوشهر، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه محبوب شهر سیراف، فرماندار سابق و فرماندار کنونی، اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار پر تلاش سیراف و مردم صمیمی و خونگرم سیراف نام برد، و به شکل ویژه از این عزیزان قدردانی کرد.

ثلاث: نتیجه حمایت های ارزشمند از یک نیروی بومی کار بلد و توانمند را امروز شاهد بودیم. رسانه ثلاث به نوبه خود از هیات مدیره محتررم پتروشیمی زاگرس بابت حسن انتخابشان قدردانی می نماید. امید می رود که شاهد افزایش تعداد نیروهای بومی توانمند جنوب استان بوشهر در پست های مدیریتی کلان در صنایع و همچنین مرکز استان باشیم. 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن