بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58823
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 24 بهمن 98 0:54 ق.ظ

شهرداربنک

آغاز عملیات اجرایی فاز اول پارک بزرگ کوهستان در دهه فجر امسال

ثلاث-شهرداربنک گفت:فاز اول پارک کوهستان در دهه فجر آغاز عملیات اجرایی خواهد شد


به گزارش ثلاث شهردار بنک با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت:فاز اول پارک کوهستان در دهه فجر آغاز عملیات اجرایی خواهد شد

حجت ریحانی نیا تاکید کرد :با توجه به اینکه شهر بنک دروازه ورودی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شهرستان کنگان است و جاده ترانزیتی بوشهر – بندرعباس نیز از این محور می گذرد و از سوی دیگر روزانه مسیر تردد صدها مسافر است و نیز در ایام مختلف سال (مناسبت های مذهبی ) محل تجمع کل شهرستان کنگان و شهرستانهای اطراف می باشد، اجرای پارک کوهستان در جوار شهدای گمنام و امام زاده سید حسین در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفته که اجرای فاز اول آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی سرمایه ای و داخلی در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد .

مهندس ریحانی نیا در ادامه افزود: از مهمترین پروژه هایی که طی دهه فجر امسال در شهر بنک آغاز عملیات اجرایی ان به اتمام رسید ، فاز اول موج شکن پارک ساحلی است که اعتباری باغ بر ۲۵۹ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برای آن پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: توجه به توسعه پارک های محلات رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک است که در همین راستا عملیات اجرایی پارک محله ای غدیر با اعتباری ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول در حوزه شهری تصریح کرد: بهسازی خیابان های شهید زائری – شهید ربیعی و شریعتی با اعتبار یازده هزار میلیون ریال از جمله پروژه هایی است که به زودی اجرایی خواهد شد.

ریحانی افزود: با توجه به اینکه ورودی شهرها یکی از مهمترین عوامل موثر و ماندگار در ذهنیت و دیدگاه مسافرین و شهروندان خواهد بود از این رو شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک در جهت زیباسازی شهر عملیات اجرایی اصلاح ورود خیابان ساحلی و اجرای میدان آن با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی را شروع خواهد کرد.

شهردار بنک در پایان یادآور شد: بهره برداری از زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر به مساحت افزون بر ۱۸ هزار مترمربع ، اجرای جدول گذاری معابر به طول قریب ۶ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان از دیگر پروژهای شهرداری بنک در دهه فجر امسال خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن