بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59470
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 فروردین 99 1:37 ق.ظ

رئیس شورای شهر وسرپرست شهرداری از همراهی مردم بندر سیراف در روز طبیعت تشکر کردند

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر سیراف و سرپرست شهرداری بندر سیراف‌ از شهروندان به دلیل ماندن در خانه در روز طبیعت تشکر کردند.

حاج حسین روشن رئیس شورای اسلامی شهر سیراف و ناصر باسیره سرپرست شهرداری بندر سیراف با انتشار پیامی از مردم شهر سیراف به دلیل ماندن در خانه در روز طبیعت تشکر کردند :

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
 
ماندن در خانه در روز سیزده بدر از مصادیق بارز همگرایی مردم و شایسته قدردانی فراوان است .

خدای بزرگ را شاکریم که مردم نجیب و با فرهنگ شهر سیراف‌ بار دیگر حماسه آفریدند و این بار در جهت تأمین سلامت همگانی برای اولین بار سیزده بدر را در خانه ماندند .

این اقدام ارزشمند در حقیقت مصداق کامل همگرایی ، نماد فرهنگ ، نشانه و لازمه ی دوست داشتن خود و همدیگر است .

تشخیص مردم به ماندن در خانه در روزی که طبق سنت دیرینه در دامن طبیعت سپری می شد عمل به توصیه ی پزشکان ، متخصصان و مسئولانی بود که یک نسخه و هدف واحد را برای اهدای سلامتی به همدیگر و قطع زنجیره ویروس کرونا تجویز کرده بودند .

شاید باور اینکه عموم مردم در روز سیزده بدر در خانه بمانند سخت و ناممکن بود اما وقتی پای سلامتی و دفع شر در میان باشد ماندن در خانه برای مردم افتخار و به راحتی ممکن می گردد .

بنابراین عملکرد مردم در این برهه نیز مستحق اهداء بالاترین مراتب سپاس و قدردانی است .

بر خود فرض می دانیم از عموم مردم شریف و با فرهنگ شهر سیراف و عملکرد استاندار محترم ، شورای تأمین در راس فرماندار محترم ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ، امامان جمعه اهل تشیع و اهل سنت شهر سیراف‌ ، دادستان فهیم ، بخشدار محترم ، اعضای شورای اسلامی شهر سیراف ، ریاست بیمارستان کنگان ، شبکه بهداشت شهرستان کنگان ، سرپرست مرکز جامع سلامت شهر سیراف ، نیروهای خدوم نظامی ، انتظامی ، امنیتی ، سپاه ، بسیج ، پلیس راهور ، آتش نشانی ، خدمات شهری شهرداری ، نیروهای مردمی ، اصحاب رسانه ، نهادها و سازمان ها ، ورزش های همگانی ، موسسات مردم نهاد و همه عزیزانی که به هر نحو ممکن در ماندن مردم در خانه در روز طبیعت سهیم بوده اند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نمائیم .

فرصت را غنیمت شمرده و مجدداً از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر همه ی مدافعان و مجاهدان سلامت مردم تقدیر و تشکر می نمائیم .
بهروزی ، سلامتی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسئلت داریم .

حاج حسین روشن
رئیس شورای اسلامی شهر سیراف

ناصر باسیره
سرپرست شهرداری بندر سیراف

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن