بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59610
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 فروردین 99 8:47 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهربنک

عوارض سه ماهه اول سال جاری، طبق تعرفه سال ۹۸ دریافت می شود

ثلاث-امروز اولین جلسه شورای اسلامی شهر در سال جدید با حضور شهردار و رئیس منابع طبیعی شهرستان کنگان برگزار شد.


علی هوشیار در این جلسه گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک ‌از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور خدمات ارزنده ای را در پرونده عملکردی خود به ثبت رساندند.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک ادامه داد: در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش سطح شهر نیز هم راستا با پایگاه ها و گروه های جهادی، نقش آفرین بوده ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک پشتیبانی ایست بازرسی ورودی شهر را بر عهده داشته است، تصریح کرد: یکی دیگر از عمده فعالیت های انجام شده در این مدت اخیر، ضدعفونی مکان های عمومی، کوچه و خیابان، معابر و مغازه ها و درب بیرونی منازل به صورت شبانه روزی بوده است.

وی از تعرفه عوارض شهری خبرداد و افزود: با توجه به اینکه اکثر مشاغل صنوف به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده اند، شهردار و شورای اسلامی شهر در نظر دارد برای رعایت حال شهروندان عوارض شهری سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ را مطابق تعرفه سال ۹۸ از دریافت نماید.

هوشیار ادامه داد: همچنین اماکن ورزشی، فرهنگی و صنف بازاری که زیر نظر شهرداری بوده، از پرداخت عوارض و اجاره بها تا زمان تعطیلی معاف خواهند بود.

وی اظهار داشت: با توجه به دستور فرمانداری و ستاد ملی کرونا استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر همان طور که همیشه پیشگام خدمت رسانی به مردم بوده این بار نیز با اهدای دو دستگاه کولر اسپلیت ۱۸ هزار به بخش کرونا بیمارستان کنگان، موجبات آسایش شهروندان را فراهم نموده است.

هوشیار از برنامه ریزی شهرداری وشورای اسلامی شهر بنک در خصوص ماه رمضان خبر داد و گفت: با در پیش داشتن ماه مبارک رمضان در تلاش هستیم در صورت تصویب و تامین اعتبار، بسته حمایتی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع کنیم، تا مرحمی بر زندگی این عزیزان بگذاریم.

واگذاری پارک جنگلی به شهرداری

رئیس منابع طبیعی شهرستان کنگان به دعوت شورای اسلامی شهر جهت ارائه گزارش در حوزه بنک در این جلسه حضور داشت.

منصوری از روند اجرای سدهای آبخیزداری و آتش سوزی اخیر در پارک جنگلی و منطقه پشت آسمان گفت.

اعضای شورای اسلامی و شهردار خواستار واگذاری پارک جنگلی از منابع طبیعی شد که رئیس منابع طبیعی آمادگی کامل خود را برای واگذاری اعلام نمود.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن