بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60381
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 خرداد 99 8:37 ق.ظ

باشگاه ورزشی حجاب به تونل هوشمندضدعفونی مجهزشد/استرس طولانی مدت سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کند

ثلاث-مسول باشگاه ورزشی بانوان حجاب از مجهزکردن باشگاه به تونل هوشمندضدعفونی خبر داد و گفت:این تونل میتواند در محل ورود و خروج افراد قرار بگیرد با ورود افراد به داخل تونل اقدام به اسپری مواد ضدعفونی می‌کند‌.


ندا پاکنژاد مسول باشگاه بدنسازی حجاب در کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت:امروزه علم ثابت کرده استرس طولانی مدت علاوه بر تضعیف سیستم ایمنی، ایجاد اختلالات عصبی و هورمونی نیز به همراه دارد که باعث شکست راحت سدهای حفاظتی بدن می شود و داشتن فعالیت فیزیکی ایمن در محیط نشاط بخش باشگاه باعث بهبود عملکرد سیستم های حفاظتی بدن شده تقویت آنها را به همراه دارد، به علاوه ورزش استرس افراد را پایین آورده قدرت تصمیم گیری در شرایط بحران را افزایش می دهد.

پاکنژاد با بیان اینکه افراد باید البسه ورزشی فقط مخصوص استفاده داخل باشگاه داشته باشند افزود:در باشگاه ۲ دستگاه جرم گیر تصفیه هوا قرار دارد که با گردش هوای داخل ذرات معلق را در فیلترهای خود جذب می کنند و سالن از سیستم تهویه یکنواخت بهره می برد تا هوای تازه جایگزین شود.

وی ادامه داد:فاصله ایمن افراد نسبت به هم رعایت شده و از صحبت های غیر ضروری و تماس فیزیکی پرهیز می شود.

مسول باشگاه ورزشی بانوان حجاب با بیان اینکه تجهیزات مورد استفاده با الکل و مواد ضد عفونی جرم زدایی می‌شود عنوان کرد:همه ورزشکاران موظف هستند با ماسک و دستکش مخصوص تمرین در باشگاه حضور داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تماس فیزیکی افراد تا حد امکان کاهش داده شده گفت:پیش از ثبت نام از افراد سوالات مربوط به سلامتی فرد پرسیده می شود و همچنین در تابلو اطلاعات باشگاه بروشور و نکات بهداشتی نصب شده و از تجمعات اضافی پرهیز می شود.

ندا پاکنژاد گفت:در پایان تمرین ورزشکاران دستهای خود را با مایع و آب تمیز شسته از باشگاه خارج می شوند.

او ادامه داد:در این ایام علاوه بر تحمل سختی هایی که به خاطر شرایط بهداشتی و تورم اقتصادی داشتیم تصمیم گرفتیم شهریه های باشگاه را تغییر ندهیم و سقف پذیرش هر سانس تمرین را ۱۰ نفر به ازای ۱۰۰ متر مربع تمرین قرار دهیم تا شرایط ایمن تر فراهم شود.

مسول باشگاه ورزشی بانوان حجاب از مجهزکردن باشگاه به تونل هوشمندضدعفونی خبر داد و گفت:این تونل میتواند در محل ورود و خروج افراد قرار بگیرد با ورود افراد به داخل تونل اقدام به اسپری مواد ضدعفونی می‌کند‌.

پاکنژاد ادامه داد:محاسبه دقیق سیستم پاشنده و جانمایی ۳۶۰درجه باعث می‌شود تمامی افراد بصورت کامل ضدعفونی شده و امکان انتقال را بشدت کاهش دهد.

این بانوی ورزشکار عنوان کرد:محلول ضدعفونی کننده استفاده شده برای تونل از نانوسیل می‌باشد که موثر بر ۹۹.۹۹درصد میکروارگانیسم ها از جمله ویروس کرونا باشد و علاوه بر ماندگاری اثر طولانی مدت ،محلول نیز هیچگونه حساسیت تنفسی ندارد‌.

پاکنژاد گفت:در پایان هر سانس تمرینی تجهیزات آن رشته ورزشی با الکل و مواد ضد عفونی جرم زدایی می شود و همچنین در پایان روز تمامی تجهیزات و کف سالن ها ضدعفونی می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن