بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60638
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 تیر 99 2:23 ب.ظ

رئیس فنی و حرفه‌ای کنگان

طرح “هر خانه یک پایگاه مهارت آموزی” در کنگان اجرا می‌شود

ثلاث-رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان از اجرای طرح “هرخانه یک کارگاه مهارت آموزی” در کنگان خبر داد.

محمدجواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگارثلاث از اجرای طرح” هر خانه یک پایگاه مهارت آموزی” در کنگان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای ادامه فعالیت‌های مهارت آموزی در تابستان طرح هر خانه یک پایگاه مهارت آموزی را راه‌اندازی کرده‌ایم.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان به تشریح این طرح پرداخت و گفت: در این طرح متقاضیان مهارت آموزی و علاقه مندان با ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز ، ساعات تئوری آموزش‌ها را بصورت مجازی و در منزل و ساعات عملی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی در عرصه مهارت آموزی در کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری فرا می‌گیرند.

رئیس مرکزفنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان افزود: شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند مانع فعالیت‌های مهارت آموزی در شهرستان شود و در این مرکز حسب دستور فرماندار و مدیر کل آموز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر دوره‌های آموزشی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: همچنین نظر به اهمیت ارائه مشاوره، هدایت شغلی و آموزشی، علاوه برا ارائه مشاوره بصورت حضوری در مرکز فنی و حرفه‌ای، علاقه مندان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می توانند با مراجعه به سایت www.portaltvto.com و قسمت مشاوره و هدایت شغلی از خدمات مشاوره الکترونیک استفاده کنند.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن