بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60949
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 تیر 99 7:33 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر روز شورای نگهبان را تبریک گفت

نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   امام خامنه ای مدظله العالی: 🌸 شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده […]

نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خامنه ای مدظله العالی: 🌸 شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است

شورای نگهبان دیده بان تیزبین نظام اسلامی و انقلاب است که با تفسیر صحیح قانون اساسی ، نظارت مستقل و مؤثر بر انتخابات ، مسیر رشد و تعالی جامعه را به دوش کشیده و همین امر سبب شده تا کینه ورزی های دشمنان انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند هر روز فزونی یابد.

 

۲۶ تیرماه یادآور سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبانی است که ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، از زحمات و تلاشهای دبیر ، فقها و حقوقدانان این شورا و مسئولین و اعضای پرتلاش دفاتر نظارت و بازرسی استانی و شهرستانی بویژه شهرستان های حوزه انتخابیه تبریک از جدیت آنها در کار تقدیر و تشکر بعمل می آورم .

 

امیدوارم که خداوند منان در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی همواره یاور و نگهدار همه خادمین به نظام و ملت بزرگ ایران باشد.

 

موسی احمدی

نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن