بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61802
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 3 مهر 99 7:15 ب.ظ

سپاه ۷۰۰ خانواده بوشهری را صاحب خانه کرد

ثلاث-مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد افزود: ۳۷۷ واحد مسکونی یاد شده توسط بسیج سازندگی و ۳۲۳ واحد دیگر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته است.


ذوالفقار عباسی‌فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینان جنگ ۸ساله تحمیلی، یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس طرح‌های مهمی در عرصه عمرانی افتتاح می‌شود که مهم‌ترین برنامه در حوزه محرومیت‌زدایی و جهادی ساخت واحدهای مسکونی مددجویی است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این  پروژه با همکاری مجموعه کمیته امداد، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و توسط بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) و مجموعه مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته شده است.

وی افزود: ۳۷۷ واحد مسکونی یاد شده توسط بسیج سازندگی و ۳۲۳ واحد دیگر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته که در هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان می‌شود.

عباسی‌فر با بیان اینکه برای احداث هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است تصریح کرد: در مجموع برای ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی یاد شده ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده که با قیمت امروز  بر اساس شرایط اقتصادی، حدود ۷۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی، قرارداد جدیدی با مجموعه قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه تنظیم شده که عملیات اجرایی برخی طرح‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار طرح‌های یاد شده ۲۴ میلیارد تومان است که پروژه‌های مختلفی در حوزه آبرسانی، آبخیزداری، عمرانی، زیرساختی، اشتغال‌زایی، توسعه جاده بین مزارع، منابع طبیعی، کشاورزی و احداث خانه نیازمندان و محرومان در نقاط دوردست اجراء می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد افزود: جهادگران اقدامات و طرح‌های مهمی در راستای خدمات‌رسانی به محرومان  ارائه و اجراء کرده‌اند./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن