بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63231
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 دی 99 6:47 ب.ظ

اهدای بیش از ۲۵ هزار جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد

ثلاث-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تاکنون ۲۵هزار و ۷۰۰ جهیزیه تقدیم نوعروسان که تحت پوشش کمیته امداد شده است که مبلغ ریالی آن حدود ۱۳میلیارد ریال که از این رقم ۶هزار و ۲۰۰ عدد آن از طرف بنیاد مستضعفان کمک شده است.


سیدمرتضی بختیاری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در  استان بوشهرضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی المهندس اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که خوشبختانه در کمیته امداد فعال است اولا همراهی بسیار خوب نهادهای حمایتی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه پاسداران انصافا همراهی‌های بسیار خوبی با کمیته امداد و بهزیستی دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تاکنون ۲۵هزار و ۷۰۰ جهیزیه تقدیم نوعروسان که تحت پوشش کمیته امداد شده است که مبلغ ریالی آن حدود ۱۳میلیارد ریال که از این رقم ۶هزار و ۲۰۰ عدد آن از طرف بنیاد مستضعفان کمک شده است.

وی بیان داشت: در حوزه اشتغال نیز کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام داده است از جمله بالغ بر ۲۰۰ هزار اشتغال در سراسر کشور ایجاد خواهیم کرد و چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این کار در اختیار داریم. بختیاری بیان داشت: حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اشتغال روستایی و صندوق قرض امداد ولایت به عنوان تسهیلات داریم و خوشبختانه در این حوزه نیز کمیته امداد گام‌های بسیار خوبی برداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: در حوزه مسکن که از اهداف مهم کمیته امداد است ما از حوزه حمایتی عبور کردیم و وارد مقوله توانمندسازی شدیم که رکن اول ما اشتغال و رکن دوم ما مسکن است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی تقدیم مددجویان خواهیم کرد گفت: از این تعداد ۲۰ هزار تحویل شده و بقیه آن در حال تلاش هستیم که تا پایان سال تکمیل کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در حال تلاش هستیم تا تفاهم نامه‌هایی در استان‌های مختلف کشور امضا کنیم و دولت هم در حال پیگیری است تا بتواند برای یتیمان سراسر کشور تا ظرف یکسال اگر فاقد مسکن باشند، مسکن دار کند و در بودجه ۱۴۰۰ نیز ۵۰ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است.

بختیاری ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم هم برای کمیته امداد و هم برای بهزیستی در حوزه اشتغال و مسکن گام‌های بیشتری برداریم./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن