بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61871
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 مهر 99 2:54 ب.ظ

قطع ۲۴۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر

ثلاث-استاندار بوشهر گفت: در راستای ساماندهی وضعیت آب آشامیدنی با تلاش مسؤولان آب و فاضلاب از اول سال تاکنون دو هزار و ۴۰۰ انشعاب غیر مجاز از شمال تا جنوب استان قطع شده است.


عبدالکریم گراوند ظهر امروز  در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی وضعیت آب آشامیدنی با تلاش مسؤولان آب و فاضلاب از اول سال تاکنون دو هزار و ۴۰۰ انشعاب غیر مجاز از شمال تا جنوب استان قطع شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به احداث آب شیرین ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر گفت: در این راستا مجوز آغاز عملیات خط انتقال برق آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر گرفته شده و به زودی عملیات اجرایی این خط از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: برای تامین آب آشامیدنی استان همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و هیچ دستگاه امنیتی و غیرامنیتی، نظارتی و غیرنظارتی نباید مانع تامین آب برای استان شوند.

گراوند شرکت آب و فاضلاب تامین کننده آب آشامیدنی مورد نیاز استان است و در این راستا باید از هرگونه تامین آب برای مصارف غیر آشامیدنی جلوگیری کند.

استاندار بوشهر با اشاره به آماری از وضعیت کرونا در استان گفت: میزان مبتلایان به بیماری کرونا در استان بوشهر ۲۵ درصد افزایش و شمار فوتی‏‌ها نیز ۳۰ درصد کاهش داشته که در این راستا انتظار می‌رود مردم به صورت جدی پروتکل‌‏های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در خصوص لایحه بودجه سال آینده که آذر ماه به مجلس ارائه می‌شود گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به توسعه استان از توان نمایندگان استان استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن