بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62575
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 آبان 99 10:44 ق.ظ

مدیر روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم:

پتروشیمی جم اماده تقویت تعامل با رسانه ها است/ رسانه و پتروشیمی هر دو در کار تولید هستند

ثلاث- مدیر روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه‌های محلی جنوب استان بوشهر بر تقویت تعامل و همکاری با رسانه ها تاکید کرد.

 

به گزارش ثلاث، دکتر احسان پوری مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروشیمی جم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه‌های محلی جنوب استان بوشهر( شهرستان عسلویه و کنگان) با بیان اینکه بیشتر کمک‌های پتروشیمی جم از طریق شورای راهبردی صورت می‌گیرد گفت: هدف ما برقراری ارتباط و تعامل با رسانه‌ها است و در روابط عمومی دو رویکرد مد نظر داریم که رویکرد اصلی ما رویکرد تعامل است و امروزه دنیا، دنیای تعامل و همکاری می باشد.
وی افزود: این اطمینان را به اصحاب رسانه‌ می‌دهم که بنده به عنوان یک شخص رسانه‌ای تا جایی که می‌توانم از رسانه‌ها حمایت می‌کنم.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروشیمی جم عنوان کرد: شرایط رسانه‌ها و خبرنگاران را تماما درک می‌کنم چرا که خودم یک خبرنگار و رسانه ای بوده ام
کار رسانه ها نیز به مانند پتروشیمی ها تولید است؛ ما مواد در زمینه پلی اتیلن تولید میکنیم و رسانه ها نیز روزانه تولید محتوای خبری دارند و این جریان بدون وقفه در حال جریان است ؛ به عبارتی تولید محتوای رسانه‌ای همانند تولید مواد در پتروشیمی سخت است.

دکتر پوری با بیان اینکه متاسفانه همیشه رسانه‌ها در کشور مظلوم واقع شده‌اند عنوان کرد: ما در این منطقه، موظف هستیم که از رسانه‌های محلی بیشتر حمایت کنیم و رسانه‌های محلی برای ما در اولویت هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: امروز ما با اخلاق و تعامل رسانه‌ای باهم همکاری می کنیم و ان شالله این روند تعاملی ادامه دار خواهد بود. مایلیم هراز چند گاهی نشست های هم اندیشی برگزار شود تا دیدگاه ها را به هم نزدیک کنیم و ما از این موضوع حمایت میکنیم.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم همچنین بیان داشت: روابط عمومی پتروشیمی جم با آغوش باز از رسانه‌ها استقبال می‌کند و انتظار داریم شفافیت‌ها و واقعیت‌ها منتشر شود.

دکتر پوری مطرح کرد: امروز همه از شرایط اقتصادی کشور خبر داریم و ما تا جایی که امکان دارد از رسانه‌ها حمایت می‌کنیم.

وی ابراز داشت: در این شرایط کشور باید با یکدیگر متحد شویم .
مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروشیمی جم گفت: با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای کشور از اول اذر ماه بخاطر محدودیت های کرونایی، خوشبختانه تولید مواد در پتروشیمی و تولید محتوا در رسانه‌ها متوقف نمی شود و همچنان ادامه دارد.

**

کار پتروشیمی ها تولید و ارز آوری برای کشور است

در بخشی از این نشست دکتر سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم به صحبت با رسانه ها پرداخت. وی ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه برای تعامل بیشتر با رسانه ها و همچنین حمایت از این صنف پر تلاش اعلام امادگی کرد.
دکتر سعیدی با اعلام این مطلب که مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم دارای دکترای رسانه است افزود: رویکرد ما در روابط عمومی ایجاد تعامل و فضای همدلی با رسانه ها بوده است و در همین راستا فردی با تحصیلات دکتری و مرتبط با رسانه به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب نمودیم.
وی همدلی، همفکری و اتحاد را عامل پیشرفت و توسعه کشور و منطقه برشمرد و افزود: ان شالله بتوانیم با کمک اصحاب رسانه مقوله اگاهی بخشی به مردم را تقویت کنیم.

*

همچنین در بخشی از این نشست، مدیر منابع انسانی پتروشیمی جم گزارشی مفصل از جذب نیرو در این شرکت ارائه داد.

خبرنگاران حاضر در نشست ضمن تشکر از مدیر روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم بابت تشکیل این نشست هم اندیشی که در نوع خود کم نظیر و ارزشمند است، بر ادامه این روند و تقویت تعامل فی مابین و لزوم توجه به مناطق پیرامونی پتروشیمی تاکید کردند.

لینک خبر در پتروشیمی جم : https://www.jpcomplex.ir/fa/news/1773

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن