بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62875
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 آذر 99 2:11 ب.ظ

اهداء ۱۰ عدد تنورگازی به زنان سرپرست خانوار/ ایجاد اشتغال‌ برای ۷۲نفر

ثلاث-مدیر موسسه خیریه مهرطاها گفت:خوشبختانه توانستیم با همکاری خیرین برای ۷۲ بانوی سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کنیم و تلاش می کنیم برای تعداد بیشتری نیز اشتغال ایجاد کنیم.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه مهرطاها، اعظم درویشی از اهدای ۱۰ عدد تنورگازی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: اهداف خیریه مهرطاها توانمند کردن افراد و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و همچنین تامین جهیزیه است که در این راستا خوشبختانه با همکاری خیرین شهرستان کنگان موفق شدیم ده عدد تنورگازی به زنان سرپرست خانوار اهداء کنیم.

مدیر موسسه خیریه مهرطاها افزود:این بانوان می‌توانند با پخت نان و فروش آن برای خود درآمدزایی کنند.

وی ادامه داد:در حال حاضر یک کارگاه بسته بندی وسایل غذاخوری و سه تیم کار در منزل که تقریبا ۴۰ نفر می‌باشند، مشغول به کار هستند و در نظر داریم که در آینده تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار را مشغول به کار کنیم.

درویشی عنوان کرد: خوشبختانه از طرف خیرین یک دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال به موسسه خیریه اهداء شد که این دستگاه برای ۲۴ نفر از مددجویان کمیته امداد،بهزیستی و موسسه خیریه مهرطاها اشتغال ایجاد کرد.

وی از بانوان سرپرست خانوار که جویای کار هستند دعوت کرد تا یا مراجعه به موسسه خیریه مهرطاها ثبت نام نمایند تا بتوانیم تمهیدات لازم برای اشتغال آن‌ها را ایجاد کنیم.

شهروندان عزیز و شرکت‌های مستقر در منطقه برای سفارش قاشق،چنگال،نان،قند و چای می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند.

۰۹۱۷۰۱۲۴۱۵۵
۰۷۷۳۷۲۲۰۴۲۰
۰۹۱۰۶۴۳۲۲۴۱

اخبار مرتبط

نظرات

  1. میتوانید چهت امر خیر تنور گازی با سایت ما در ارتباط باشید با تخفیف ویژه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن