بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63298
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 دی 99 8:24 ب.ظ

۱۶ میلیارد تومان برای توسعه بهداشت و درمان دیر تخصیص یافت

ثلاث-فرماندار شهرستان دیر گفت: ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و شورای راهبری پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال جاری برای توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان تخصیص‌یافته است.


کریم علی‌حسنی ظهر امروز از اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه بهداشت و درمان دیر خبر داد و اظهار داشت: تاکنون بخشی از این میزان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این شهرستان شامل افتتاح اتاق عمل، راه‌اندازی زایشگاه و احداث پانسیون پزشکان بیمارستان دیر هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دیر گفت: این مبلغ از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و شورای راهبری پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال جاری برای توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان تخصیص‌یافته است.

وی ادامه داد: از این میزان ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیران و شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس است که برای راه‌اندازی بخش دیالیز، خانه بهداشت روستای ” الی” و تجهیزات اتاق عمل و خدمات رفاهی بخش سلامت و سه میلیارد تومان برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت بردخون تصویب‌ شده است.

علی‌حسنی اضافه کرد: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت بردخون و پروژه چهار واحدی پانسیون پزشکان شهر آبدان این شهرستان در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

فرماندار دیر بیان اینکه سطح مرکز جامع سلامت شهر آبدان در دستور کار قرار دارد گفت: امیدواریم با تلاش‌های بی‌وقفه بتوانیم بستر مناسب برای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم فراهم کنیم./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن