بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63395
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 دی 99 11:02 ق.ظ

نگاه حمایتی کمیسیون انرژی مجلس به تکمیل پروژه‎های نفتی خارگ

ثلاث-نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:بابررسی‌هایى که صورت گرفته عزم کمیسیون بر این است که با حمایت مادی ،معنوی ازصنعت و کارکنان آن گام بلندی در توسعه وپیشرفت کشور بردارد.

دکتر موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر عصر امروز در حاشیه بازدید از جزیره خارگ با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از برنامه هاى اصولی و اساسی کمیسیون ها در مجلس بازدید از مناطقى است که زیرمجموعه وزارتخانه مرتبط باکمیسیون هاى تخصصى است.

وی ادامه داد: این بازدید هاثمرات و سود زیادی دارد که باعث تقویت روحیه کارکنان و بررسی مشکلات و آسیب های آنان از نزدیک می شود

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: یکی از استراتژی‌هاى مهم ما دراین بازدیدانعکاس موقعیت استان بوشهر مخصوصا جزیره خارک که منبع و منشاصادرات است مى باشد.

موسی احمدی بیان کرد: با توجه به تحریم های موجود و فشار حداکثرى بااقدامات ونوآورى که ما امروز در پایانه هاى نفتى ایران و شرکت نفت فلات قاره دیدیم تمام برنامه هاى دشمن براى جلوی گیری از صادرات نفت ناکام خواهد ماند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزى خواهدرسیدکه کشورهاى معاند تسلیم اراده قوى مردم عزیزمان به ویژه نخبگان صنعت خواهند شد‌.

وی در پایان گفت:بابررسی‌هایى که صورت گرفته عزم کمیسیون بر این است که با حمایت مادی ،معنوی ازصنعت و کارکنان آن گام بلندی در توسعه وپیشرفت کشور بردارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن