بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64830
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 اردیبهشت 00 1:41 ب.ظ

مردم به گردن ما حق دارند ما نمی توانیم حق این مردم فهیم را ادا کنیم

ثلاث-رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پارس گفت:مردم این منطقه به گردن ما حق دارند ما نمی توانیم حق این مردم فهیم و فرهیخته را ادا کنیم تمام سعی مان می کنیم کمک های ما بسیار ناچیز است سعی می کنیم اقدامات مناسب تری انجام دهیم.

به گزارش ثلاث،مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی ظهر دوشنبه درجلسه اهداء تبلت به دانش اموزان استثنایی استان بوشهر درسالن اجتماعات فرمانداری عسلویه اظهار داشت مردم این منطقه به گردن ما حق دارند ما نمی توانیم حق این مردم فهیم و فرهیخته را ادا کنیم تمام سعی مان می کنیم کمک های ما بسیار ناچیز است سعی می کنیم اقدامات مناسب تری انجام دهیم.

رئیس شورای راهبردی افزود من نماینده ۴۰ پتروشیمی هستم از طرف مدیران عامل این پتروشیمی ها مسئولیت اجرایی دارم تصمیمات آنان که با خرد جمعی درراستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به مناطق پیرامونی گرفته شده را اجرا کنم و در این زمینه تلاش میکنم.

مهندس حسنی گفت کمک های شورای راهبردی به چهار شهرستان جنوبی در سال ۹۳ به مبلغ ۴/۴ میلیارد تومان بوده که این مبلغ درسال ۹۹ به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است که رشد قابل توجهی داشته است این کمک ها در سالهای اخیر بیشتر به سمت طرح های سرمایه ای رفته است.

وی افزود کمک های شورای راهبردی درحقیقت مشارکت هست مشارکت درطرح های سرمایه ای است ما کمک نمی کنیم درطرح های سرمایه ای وزیرساختی درمنطقه مشارکت داریم در همین چهارچوب از مشارکت در خریدتجهیزات پزشکی برای مراکز بهداشتی درمانی ، مشارکت در پرداخت ۵۰ درصد هزینه ۱۷۴۱ دستگاه تبلت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد، مشارکت درساخت ۲۳۰ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد و تامین ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴/۸ میلیارد تومان می توان نام برد.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس از طرحهایی خبر داد که توسط سه پتروشیمی مبین ، نوری و پارس خبرداد که به صورت مشترک و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان درمنطقه اجرا می شود این طرح ها شامل طرح توانمند سازی دانش آموزان ، طرح کارآفرینی و اشتغال محوربا حمایت از صنایع کوچک، طرح تاسیس کانون های تعالی وتحکیم خانواده، طرح حمایت از خانواده بیماران خاص و دو فرزند معلول وطرح حمایت از ورزش نوجوانان وجوانان از جمله این طرح ها هستند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن