بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65390
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 تیر 00 6:45 ب.ظ

پیام تبریک رییس اداره بهزیستی کنگان به مناسبت هفته بهزیستی

ثلاث-رئیس اداره بهزیستی کنگان طی پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت.

سهیلا کوهستانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنگان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی گفت: خدا را شاکریم که در چهل و یکمین سالگرد سازمان بهزیستی،خدمتگزار محرومین و معلولینی هستیم که یکی از متعهدترین و متدین ترین افراد جامعه را تشکیل می دهند و اگرچه این مسئولیت سنگین بر دوش ما نهاده شده است ولیکن همکارانم با توان جسمی و ظرفیت بالای روحی در تلاشند بهترین خدمت را به جامعه تحت پوشش ارائه نمایند.

کوهستانی ادامه داد: شعار هفته بهزیستی در سال جاری “هوشمندسازی ،محله محوری وسلامتی اجتماعی در خانواده ” نام گذاری شد که ما هم در مجموعه بهزیستی کنگان تلاش کردیم با اجرای برنامه های متنوع در هفته بهزیستی، احقاق گر این شعار باشیم
کوهستانی گفت : در حال حاضردر حوزه توانبخشی ۴ مرکز معلولین و ۱ سرای سالمندان و در حوزه پیشگیری ۱مرکز سرپایی اعتیاد ، ۱ کمپ ترک اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب همچنین در حوزه اجتماعی دو موسسه خیریه تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان کنگان فعالیت می کنند قابل ذکر است دو مرکز مثبت زندگی نیز در حال اخذ موافقت اصولی میباشند.
وی افزود : ۴ مرکز توانبخشی شبانه روزی و۱مرکز کمپ ترک اعتیاد توسط بخش خصوصی اداره می شوند که خوشبختانه با اقدامات مسئولین ، مربیان و مددکاران این مراکز ، شاهد هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا نبودیم و بدین جهت بر خود فرض دانستیم به نحو شایسته از ایشان تقدیر کنیم.
رییس بهزیستی شهرستان کنگان گفت: همکارانم در اورژانس اجتماعی شهرستان کنگان در سال گذشته ، پاسخگوی ۳۴۶تماس تلفنی مرتبط و ۱۱۶ تماس تلفنی غیرمرتبط بوده اند و در راستای معرفی فعالیت های اورژانس اجتماعی ، مانور متعددی به صورت سیار در نقاط مختلف شهرستان برگزار نمودیم.
کوهستانی در انتها بیان داشت:موسسات خیریه شهرستان به عنوان بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات از طریق جذب مشارکت های مردمی توانستند کمک شایانی به بهزیستی داشته باشند.
وی در ادامه افزود چنانچه موسسات خیریه و انجمن ها و مراکز تحت پوشش یاریگر بهزیستی نمی شدند امکان ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف میسر نمی شد .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن