بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62915
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 آذر 99 0:00 ق.ظ

در نشست نماینده مردم جنوب استان بوشهربا رئیس بهزیستی کنگان مطرح شد:

مصوبه ۳ درصد اشتغال توانخواهان بهزیستی، توسط دکتر احمدی پیگیری می شود

ثلاث-در حاشیه بازدید نماینده مردم جنوب استان بوشهر از اداره بهزیستی شهرستان کنگان، دکتر احمدی ضمن بررسی مسائل و مشکلات این قشر آسیب پذیر از جامعه، به گفتگو با تعدادی از مددجویان و همچنین رئیس این اداره و پرسنل آن پرداخت.

به گزارش ثلاث، در حاشیه بازدید نماینده مردم جنوب استان بوشهر از اداره بهزیستی شهرستان کنگان، دکتر احمدی ضمن بررسی مسائل و مشکلات این قشر آسیب پذیر از جامعه، به گفتگو با تعدادی از مددجویان و همچنین رئیس این اداره و پرسنل آن پرداخت.

سهیلا کوهستانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنگان ضمن تشکر از حضور دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان برای بازدید و بررسی مشکلات بهزیستی شهرستان گفت: بهزیستی شهرستان کنگان دارای ۴۰۷۲ مددجوی خدمت گیرنده است.

وی یکی از مشکلات و درخواست های اصلی توانخواهان بهزیستی را بحث اشتغال عنوان کرد و افزود: یکی از درخواست های اصلی ما، اجرای مصوبه ۳ درصد اشتغال توانخواهان در نهادها و شرکت های دولتی است که متاسفانه هم اکنون این آمار بسیار ناچیز است و لذا درخواست داریم تا ان شاءالله جناب آقای دکتر احمدی، این موضوع را به شکل ویژه و موثر پیگیری نماید.

کوهستانی ادامه داد: درخواست دیگر ما تامین تعدادی تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی شهرستان است.

دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در این نشست ضمن عرض خدا قوت به کارکنان زحمت کش بهزیستی شهرستان کنگان به ویژه رییس این اداره، قول پیگیری جدی موارد مطرح شده را داد.

وی همچنین افزود: ان شاءالله سعی می کنیم در بحث تهیه و تامین جهیزیه برای مددجویان بهزیستی شهرستان نیز اقدام کنیم.

در این نشست مهدی طاهری رئیس جامعه معلولین شهرستان کنگان نیز مطالبات مددجویان بهزیستی را مطرح کرد و خواستار توانمندسازی مددجویان خصوصا در بحث اشتغال و تسهیلات شد.

در این بازدید و نشست، رئیس و و عضو شورای اسلامی شهر کنگان نیز حضور داشتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان کنگان آشنا شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن