بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65861
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 3 مهر 00 7:34 ب.ظ

هفته نامه ثلاث جنوب وارد ۴ سال شد

ثلاث- ۲ مهر ماه سالروز راه اندازی هفته نامه استانی ثلاث جنوب است. ثلاث جنوب در تاریخ ۲ مهرماه ۱۳۹۷ به شکل رسمی و با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد کار خود را با شماره ثبت ۸۳۰۵۳ اغاز نمود.

 

 

۲ مهر ماه سالروز راه اندازی هفته نامه استانی ثلاث جنوب است. ثلاث جنوب در تاریخ ۲ مهرماه ۱۳۹۷ به شکل رسمی و با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد کار خود را با شماره ثبت ۸۳۰۵۳ اغاز نمود.

این هفته نامه نخستین نشریه رسمی در تاریخ شهرستان کنگان با گستره کاری استانی می باشد و این موضوع مسئولیت و کار ما را برای ادامه کار سنگین تر می کند.

این کار پر زحمت، مرهون تلاش یک تیم علاقه مند و متخصص است و ان شاءالله این نشریه هیچ گاه از هدف اصلی خود که همان صداقت و مردم سالاری است عدول نخواهد کرد. جا دارد از مجموعه »رسانه ثلاث« خصوصا آقایان سعید و محسن صفایی که تمام قد و با تمام ابزارهای خود از جمله »سایت خبری ثلاث«،  »اینستاگرام ثلاث« و »گروه های واتس آپی ثلاث«، زمینه معرفی هر چه بیشتر هفته نامه استانی ثلاث جنوب را فراهم کردند و همچنان این روند حمایتی ادامه دارد، قدردانی نمایم. همچنین از همه همکارانم در این نشریه که واقعا عاشقانه زحمت می کشند نیز به شکل ویژه قدردانی می نمایم.

حال که عزم همگانی برای تسریع در توسعه استان ایجاد شده است ، امیدوارم که این نشریه بتواند به عنوان قطعه ای از این پازل بزرگ، به خوبی نقش آفرینی کند. اساسا »توسعه« با اتحاد، همدلی و تلاش شبانه روزی همراه با استفاده از افراد شایسته، متخصص و متعهد اتفاق می افتد. اما ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که توسعه باید در کل سطح استان به شکل متوازن و یک دست باشد تا همه مردم در جای جای این استان عزیز بتوانند از آثار آن با کمترین هزینه استفاده نمایند. قطعا یکی از اهداف مهمی که باید این استانداری[و ادارات کل] به دنبال آن باشند، استفاده برابر، مساوی و منصفانه از نیروهای توانمند همه شهرستان های استان در پست های مدیریتی مرکز استان است. این استان متعلق به همه شهرستان ها است و همه شهرستان ها باید در مدیریت آن نقش آفرین باشند . چیزی که در سال های قبل به شکلی بسیار یک طرفه انجام شده و همین موضوع باعث شده تا بخش مهمی از مردم استان از سیاست گذاری اعمال شده به شدت ناراضی باشند. اما امروز با وجود استاندار توانمند و بومی، امیدواریم روند اشتباه گذشته به شکل ۱۰۰ درصد اصلاح شود. قطعا اگر در این راه، اصل را بر انصاف، برابری و عدالت بگذاریم، رضایتمندی حداکثری حاصل خواهد شد.

خدایا چنان کن سرانجام کار           تو خوشنود باشی و ما رستگار 

 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه ثلاث جنوب- مصطفی صفایی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن