بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66802
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 2:42 ب.ظ

ابوذر حسین پور رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان:

بی مهری به جنوب استان بوشهر خاتمه یابد / در کنگان و عسلویه قحط الرجال نیست / سهم میزبانان صنعت فقط دود و دم است؟!

ثلاث- ابوذر حسین پور رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان: درست در روزهایی که همه چشم انتظاریم تا مسئولان استانی ، در پست‌های مدیریتی استانی و شهرستانی ، نیم نگاهی به نخبگان و جوانان توانمند جنوب استان به ویژه شهرستان کنگان داشته باشند ، خبر هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از ورود نماینده سابق دشتستان به شورای راهبردی بعنوان نماینده استاندار محترم بوشهر در این مجموعه مهم دارد.
موضوعی که مردمان منطقه را نگران و موجی از نقدها و سوالات و… را بدنبال داشته است.

 

در پی یک تصمیم پر حاشیه و جنجالی از طرف استاندار بوشهر مبنی بر استانی کردن شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و عدم استفاده از نیروهای نخبه شهرستان های میزبان در این پست فوق العاده کلیدی ، رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان واکنش نشان داد و گفت: بی مهری به جنوب استان بوشهر گرچه چیز تازه‌ای نیست و مردمان جنوب استان سال های متمادی است که با آن کنار آمده اند ؛ لکن انتظار می‌رود در دولت مردمی ایران قوی و با نگاه عادلانه ریاست محترم جمهور این رویه تغییر یابد.

درست در روزهایی که همه چشم انتظاریم تا مسئولان استانی ، در پست‌های مدیریتی استانی و شهرستانی ، نیم نگاهی به نخبگان و جوانان توانمند جنوب استان به ویژه شهرستان کنگان داشته باشند ، خبر هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از ورود نماینده سابق دشتستان به شورای راهبردی بعنوان نماینده استاندار محترم بوشهر در این مجموعه مهم دارد.
موضوعی که مردمان منطقه را نگران و موجی از نقدها و سوالات و… را بدنبال داشته است.

⁉️ سوال اینجاست مگر در کنگان و عسلویه به عنوان میزبان آن صنایع عظیم و میدان بزرگ پارس جنوبی قحط الرجال است؟! اگر هست بگویید تا لااقل ما هم بدانیم و اگر نیست اجحاف در حق جنوب استان بوشهر و تداوم توجه و عنایت ویژه به شهرستان‌های شمالی استان بوشهر تا کی باید ادامه پیدا کند؟!

 از باب یادآوری و اینکه شاید دوستان یادشان رفته باشد ، عرض کنم ۶۰ درصد از میدان بزرگ پارس جنوبی در شهرستان کنگان واقع شده است و نه تنها استان بوشهر بلکه اقتصاد کشور بی‌تردید به پشتوانه صنایع عظیم و میدان بزرگ پارس جنوبی در کنگان و عسلویه اداره می‌شود.

انتظار می‌رود استاندار محترم بوشهر که خود مردی از جنس مردم است ، در این خصوص تجدیدنظر و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با ورود جدی و قاطعانه به این جریان اجازه تضعییع بیش از پیش حقوق مردمان این خطه را ندهند و به بی مهری های سلسله وار که چون زخمی کهنه مردم را رنج می دهد پایان دهند.

بقول جامی:
حق همسایگی‌ام دار نگاه!
سایه‌وارم مفکن خوار به راه

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن