بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66807
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 4:28 ب.ظ

اعتراضات نسبتبه یک انتصاب سفارشی ادامه دارد؛؛

آقای استاندار؛ اکنون، استعمار داخلی کمر ما را شکسته است

ثلاث- خبرنگار کیهان: اقای استاندار؛ انتصاب نیروئی از نقطه ای که کمترین اثر میزبانی و تحمل تاثیرات همه جانبه و نابوده کننده صنعت را بخود ندیده ، بعنوان نماینده ی کارگزار ارشد استان در شورای راهبردی پتروشیمی ، با روح عدالت، انصاف و شایسته سالاری و قدرشناسی از میزبانان محروم صنعت ، سازگار نیست؟ و این” مصداق استعمار خاموش داخلی” است!

“استاندار بوشهر : افتخار بوشهری ها در طول تاریخ این بوده که استعمارگران را به شکست می کشانیدند”

عبدالمجید اورا، خبرنگار کیهان-کنگان: اقای استاندار؛ انتصاب نیروئی از نقطه ای که کمترین اثر میزبانی و تحمل تاثیرات همه جانبه و نابوده کننده صنعت را بخود ندیده ، بعنوان نماینده ی کارگزار ارشد استان در شورای راهبردی پتروشیمی ، با روح عدالت، انصاف و شایسته سالاری و قدرشناسی از میزبانان محروم صنعت ، سازگار نیست؟ و این” مصداق استعمار خاموش داخلی” است!
آقای استاندار! وقتی چشم اندازی جامع برای توسعه و پیشرفت استان ترسیم نکرده اید، طبیعی است که باید تن به سفارشات و فشارهای زیاده خواهان پشت پرده بدهید!
آقای استاندار اینگونه بی توجهی و اعمال سلیقه با در نظر نگرفتن نیروهای متخصص بومی به مردم مظلومی که دادشان به آسمان است و نگاهشان به دستان دولت عدالت محور ،شایسته ی نماینده آن دولت نیست.
به این نکته عنایت داشته باشید که میانگین مدیریت سنوات همه استانداران پیش از شما اندکی بیشتر از دوسال است. و سالها اثر تصمیمات اشتباه و یا درست آنان بازگو خواهد شد و تبعاتش دعا و نفرین ماندگار خواهد بود.
بنابراین جا دارد بار دیگر فریاد اعتراض کنگان و جنوب استان بوشهر را درست و دقیق بشنوید و به آن اعتنا کنید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن