بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66810
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 5:04 ب.ظ

اعتراضات نسبت به تصمیم استاندار بوشهر ادامه دارد؛

مگر برای پست نمایندگی شما در شورای راهبردی، نیروی کارامدی در جنوب استان وجود ندارد؟

ثلاث- عضو شورای اسلامی شهر دیر به انتصاب نماینده استاندار در شورای راهبردی واکنش منفی نشان داد و گفت: مگر قحط الرجال است که برای پست نمایندگی شما در شورای راهبردی از نیروی انسانی خارج از حوزه جنوب استان استفاده می کنید؟ مگر در حوزه جنوب استان فردی با این قابلیت و توانمندی وجود ندارد؟

حسین ربی،سخنگوی شورای اسلامی شهر دیر در یادداشتی که در اختیار پایگاه خبری  بوشهری‌ها گذاشته خطاب به استاندار بوشهر و نماینده جنوب استان ، آورده است :

 

جناب آقای محمدی زاده استاندار محترم

با سلام

 

استان بوشهر، با آن غنای نیروی انسانی در حوزه جنوب و با آن درآمد سرشاری که نصیب کشور کرده است، هنوز در حال دویدن به دنبال چرخ های توسعه است.

نیروی انسانی قوی و کارآمد ضامن توسعه یک منطقه است. که خوشبختانه جنوب استان و خصوصا شهرستان دیر، مملو از این امتیاز است که توانایی انتصاب در پست های کلیدی کشور را دارند.

در توانمندی آقای پاپری مقدم هیچ شکی نیست. اما مگر قحط الرجال است که برای پست نمایندگی شما در شورای راهبردی از نیروی انسانی خارج از حوزه جنوب استان استفاده می کنید؟

مگر در حوزه جنوب استان فردی با این قابلیت و توانمندی وجود ندارد؟

جنوب استان غرق در آلایندگی و آلودگی های گوناگون باشد ولی نماینده شما از شمال استان انتخاب شود.

آقای محمدی زاده انتظار ما این بود که نگاه‌ شما یک نگاه عدالت محور باشد، همچنان که در آغازین روزهای تصدی سمت استاندار عنوان می‌کردید، هدف ما توسعه متوازن تمامی شهرستان هاست. امروز بعد از گذشت نزدیک به ۱۰۰ روز از آغاز کار شما، ما این نگاه متوازن را ندیده ایم.

آیا این مصداق عدالت است؟

جناب آقای دکتر شیخ موسی احمدی، نماینده محترم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی،از شما به عنوان نماینده این انتظار می‌رود که به دنبال عدالت در انتخاب نیروی انسانی در پست های کلیدی شهرستان خصوصا حوزه انتخابیه خود باشید، نه اینکه با سکوت خود مهر تاییدی به این انتخابها بزنید.

برای تحقق عدالت ما به دنبال عمل هستیم نه شعار

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن