بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66824
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 8:54 ب.ظ

واکنش منفی رییس شورای اسلامی بخش سیراف به تصمیم استاندار:

اقای استاندار، به جای این انتصاب نادرست که حق مردم جنوب استان است به فکر اشتغال جوانان باشید

ثلاث-رییس شورای اسلامی بخش سیراف به تصمیم استاندار واکنش منفی نشان داد و گفت: اقای استاندار، به جای این انتصاب نادرست که حق مردم جنوب استان است به فکر اشتغال جوانان باشید

 

 

 

 

به گزارش ثلاث، در پی یک تصمیم پر حاشیه و جنجالی از طرف استاندار بوشهر مبنی بر انتصاب نماینده استاندار در  شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و عدم استفاده از نیروهای نخبه شهرستان های میزبان پارسجنوبی در این پست فوق العاده کلیدی ، کمالیان رییس شورای اسلامی بخش سیراف واکنش نشان داد و به خبرنگار ثلاث گفت: این یک تصمیم عجیب بود که استاندار محترم گرفتند. مردمی که سالها در کنار صنایع جنوب استان بوشهر زندگی کردن و آلایندگی و دیگر معضلات آن را با جان خود لمس کرده اند در این تصمیم لحاظ نشده است. جناب آقای استاندار، جنوب استان بوشهر غنی از منابع انسانی با تجربه و تحصیل کرده است. این تصمیم شما میتواند آرامش موجود در منطقه را به خطر بیاندازد و موجبات گسترش اعتراضات گردد.

استاندار به‌جای جابجایی بارها در جنوب استان کارهای مهم‌تری نیز برای اشتغال و رفع محرومیت می‌تواند انجام دهد.

استاندار به‌جای این‌که فرماندار عسلویه را از شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس حذف کند و نماینده‌ای از دشتستان به‌جای آن جایگزین کند می‌تواند در بخش اشتغال جوانان منطقه و افزایش حضور آنان در شرکت‌ها فعالیت بیشتری انجام دهند.

وی افزود: در باغچه محرومیت‌زدایی با توجه به پتانسیل پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم خصوصا در عوامل بهداشت و آموزش ،کمبودهای زیادی در منطقه احساس می‌شود و فرماندار عسلویه با این‌ موضوع آشنا است.

به نظر می رسد فضا سازی های رسانه ای نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این انتصاب بی تاثیر نبوده است و لذا نیاز است که جناب استاندار در این تصمیم که به شدت موجب آزردگی خاطر مردم جنوب استان بوشهر شده است تجدید نظر کند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن