بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66832
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 دی 00 3:01 ب.ظ

خبرنگار کیهان مطرح کرد:

»تضمینی« که جنوب استان از استاندار بوشهر می خواهد

ثلاث- خبرنگار کیهان گفت: تجارب گذشته و نوع چیدن پازل ها در فرصت پیش رو این قرائن را بدست میدهد که دقیقاً بلایی که بر سر وجوه مربوط به عوارض آلایندگی و درآمد بیمارستان کنگان و زمینه انتصاب های بدون ضابطه و نادیده گرفتن بومیان ، رفت، تکرار خواهد شد.

 

عبدالمجید اورا- خبرنگار کیهان :  در حالیکه اعتراضات گسترده به انتصاب اخیر استاندار در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس ادامه دارد و مجموعه ی استانداری در تلاش است تا با تلطیف اوضاع و توجیه این انتصاب مجامع معترض را قانع نماید که جای نگرانی نیست !

اما تجارب گذشته و نوع چیدن پازل ها در فرصت پیش رو این قرائن را بدست میدهد که با انتقال و  وراونه سازی   تراز سهم خواهی ، داده های مربوط به اشتغالو…  تنوع کمک های قطره چکانی  از محل مسئولیت های اجتماعی  صنعت به حوزه ی پیرامونی، از این پس شاهد تمرکز مساعدات مسئولیت های اجتماعی  نفت  با تمرکز درمرکز استان و محل استانداری و سپس توزیع آن براساس سلایق و روابط و قدرت چانه زنی ها خواهیم بود. دقیقاً  بلایی که بر سر وجوه مربوط به عوارض آلایندگی و درآمد بیمارستان کنگان  وزمینه انتصاب های بدون ضابطه و نادیده گرفتن بومیان ، رفت، تکرار خواهد شد.

بر این پایه لزوماً از استاندارمحترم انتظار داریم که  با ارجای امور به کارشناسان حقوقی و زیست محیطی خبره و مستقل ، میزان تاثیر گذاری تبعات منفی صنعت ب رحوزه پیرامونی و سطح هزینه های میزبان با رعایت مسافت و مساحت تحت تاثیر ( به شعاع کیلومتر)حقوق و مطالبه ی حق دار را باز تعریف نمایند. و  اینگونه بر فضای جنوب استان، چتر اعتماد و اطمینان بگشایند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن