بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67178
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 بهمن 00 10:47 ب.ظ

صعود خیره‌کننده رتبه پلی پروپیلن جم در جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی

ثلاث- شرکت پلی پروپیلن جم برای اولین بار موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در سومین حضور خود گردید.


  به گزارش روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم، ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین جایزه ملی مدل تعالی ۳۴۰۰۰ با معرفی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در این عرصه، ۱۹ و ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور اساتید، صاحب‌نظران و مدیران برجسته منابع انسانی کشور برگزار شد.
شرکت پلی پروپیلن جم پس از حضور موفق و کسب نشان برنزین C3 در سال ۹۸ ، توانست با روی کار آمدن دکتر سید مصطفی فیض بعنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره با اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب، بهبود و اصلاح برخی از فرآیندهای منابع انسانی، افتخار دریافت نشان برنزین C2 مدل تعالی منابع انسانی استاندارد ۳۴۰۰۰ و حضور در سطحی بالاتر از گذشته در بین ۲۰۷ شرکت ارزیابی شده توسط ارزیابان متخصص را کسب کرد.
استاندارد مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی ابزار ارزیابی و آسیب شناسی و ارتقاء فرآیندها و نتایج منابع انسانی و نیز با ایجاد و نهادینه کردن سطحی از قابلیت ها، مسیر تعالی سیستم‌های منابع انسانی را در راستای تحقق استراتژی‌های سازمانی سوق می دهد.
 منزلت و بزرگی این افتخار زمانی ملموس می‌گردد که بدانیم از بین ۲۰۷ شرکت معتبر در ایران، تنها ۵ شرکت نشان بالاتر از C2 دریافت نموده‌اند.
  روابط عمومی شرکت پلی‌پروپیلن جم تصریح کرد: این روند صعودی و حضور در جمع برترین‌ها و پیشگامان منابع انسانی کشور، نشان دهنده اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب و کارآمد دکتر فیض مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم می باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن