بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67904
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 11:32 ق.ظ

همزیستی مسالمت آمیز صنعت با منطقه پیرامونی راه حل مشکل اشتغال و نیازمندی مردم منطقه است/ اقدام پتروشیمی جم در خصوص بسته های معیشتی زیبا و مواساتی بود

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: ان شاءالله بتوانیم به سمتی برویم که با ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در صنعت ، آنان را به نحوی توانمند کنیم

 

به گزارش هفته نامه ثلاث جنوب، «دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر»،  در آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیّر و جم  در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی که  توسط شرکت پتروشیمی جم  صورت گرفت، گفت:  توصیفی که از جناب آقای مهندس قنبریان مدیرعامل محترم پتروشیمی جم شنیده بودم، امروز شاهد تجلی یک گوشه از آن هستیم و قطعا در آینده گام های بزرگ تر و موثرتری از ایشان خواهیم دید و انتظار ما و مردم منطقه نیز همین است.

دکتر احمدی عنوان کرد: اینکه این حرکت زیبا و مواساتی از جانب پتروشیمی جم  با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه کرامت برگزار می شود، دارای فلسفه و پیام است. پیام این حرکت این است که اهل بیت علیهم السلام، اهل مواسات و ایثار بودند و دیگران را برخود ترجیح می دادند. قطعا اگر گام برای خدا برداشته شود، خداوند نیز به آن برکت می دهد.

وی اظهار کرد: متاسفانه یک بیگانگی و جدایی بین صنعت و مردم در منطقه شکل گرفته بود. در همین راستا جلسات متعددی با برادران گرامی که در بحث مسئولیت های اجتماعی دارای مسئولیتی بودند، برگزار کردیم. این جلسات متعدد در راستای انتقال مسائل و مشکلات موجود در منطقه جهت ایجاد همدلی و اتحاد برگزار شد و بنده هدفم از این جلسات و نشست ها ایجاد «همزیستی مسالمت آمیز صنعت با منطقه پیرامونی» بود. امروز وارث شورای راهبردی هستیم که با نگاه «همزیستی مسالمت آمیز صنعت با منطقه پیرامونی» پای کار آمده است و رویکرد این عزیزان در مرحله اول نشست با مسئولین استانی، شهرستانی، نماینده مردم جنوب استان در مجلس و مدیران صنعت است تا همه در کنار یکدیگر مشورت و برنامه ریزی کنیم و آنچه خواسته و مطالبه به حق مردم منطقه است، برآورده نماییم. و امروز شاهد تجلی این حرکت هستیم.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس تصریح کرد: مردم این منطقه [جنوب استان بوشهر]، امنیتِ پایداری را برای  صنعت ایجاد کرده اند. مدیران عزیز صنایع باید رویکردشان این باشد که « همانطور که دید ما به صنعت ملی است، منطقه ای نیز نگاه می کنیم و منافع شما مردم عزیز و میزبانان گرامی را هم می بینیم» .

دکتر احمدی افزود: که نه تنها دیگر به کمک های معیشتی نیاز نداشته باشند بلکه خود این افراد و خانواده هایشان اقدام به کمک برای سایر نقاط کشور و … نمایند.

وی ادامه داد: نگاه مهندس قنبریان مدیرعامل محترم پتروشیمی جم را تحسین می کنم و ان ءالله به نحوه ای برنامه ریزی شود که ابتدا مسئله اشتغال جوانان این منطقه به مرحله اشباع برسد و سپس برای کمک به سایر استان ها حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر اظهار کرد:  برخی از مدیران صنعت هنوز منطقه جنوب استان بوشهر را نمی شناسند، جو را نمی شناسند، غافلند و خوب تشخیص نمی دهند و بعضا اقداملتی انجام می دهند که بیشتر شبیه بازی با آتش است و نمونه آن همین آگهی استخدام اخیر یکی از شرکت های منطقه است که نام کنگان و دیر را از لیست حذف کرده بودند و با تذکر به موقع ما، آن فراخوان اصلاح شد.

دکتر احمدی یادآور شد: در آینده نزدیک آزمون های استخدامی در پیش داریم. چنانچه صنایع منطقه با همین نگرش خوب مهندس قنبریان [مدیر عامل پتروشیمی جم]، رو به جلو حرکت کنند، قول می دهم تا یکی دو سال دیگر در بحث جذب نیرو و اشتغال ، همچنین مسئولیت های اجتماعی، دغدغه ما به حداقل خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: از جناب آقای دکتر پوری مدیر روابط عمومی این شرکت که دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم نیز بر عهده ایشان است و همچنین همه عزیزان پتروشیمی جم که در این هوای بسیار گرم و در عرض یک ماه،  ۱۵۰۰ بسته معیشتی برای مددجویان  کمیته امداد ۴ شهرستان جنوبی استان  را فراهم کردند، کمال تشکر دارم./ خبرنگار : مصطفی صفایی

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن