بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67916
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 7:11 ب.ظ

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت:

مسئولیت‌های اجتماعی فرصتی برای خدمت به مردم منطقه است/ پتروشیمی جم رویکرد مثبت خود را برای منطقه ادامه خواهد داد

ثلاث- مدیرعامل پتروشیمی جم گفت:

در حاشیه مراسم توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های جنوبی که توسط شرکت پتروشیمی جم تهیه شده بود، مهندس عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل این شرکت گفت: خداوند را بسیار شاکریم که این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد تا در بازه‌ای از عمر و زمان خدمتگذار مردم باشیم و بدون شک این توفیق ازجانب خداوند به هر کسی عطا نمی شود. قطعا نه فقط بنده بلکه تمام مدیرانی که در این منطقه[منطقه پارس] هستند، نهایت استفاده از این فرصت برای خدمت به مردم و باقیات صالحات برای خودشان را خواهند برد.

مهندس قنبریان اظهار کرد: مسئولیت های اجتماعی و عناوینی از این دست برای مدیران پتروشیمی جم، فرصتی است که بتوانند مسیر تعالی که از قبل تدوین و ریل گذاری شده را به تکامل برسانند. امیدوارم خداوند ما را برای این فرصت طلایی جهت خدمت به مردم و کشور، لایق و قابل بداند و بتوانیم مسیری که قبلا همکارانمان تدوین کرده اند، را ادامه دهیم و این امانت را به دست سایرین و آیندگان برسانیم.

وی با اشاره به این مطلب که قطعا رویکردهای مثبتی که پتروشیمی جم در منطقه داشته و اجرا نموده، ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این شرکت وظیفه خود می داند به عنوان جبران بخشی از آسیب‌های صنعت در منطقه، در بحث مسئولیت های اجتماعی مناطق پیرامونی، گام بردارد.

مدیرعامل پتروشیمی جم عنوان کرد: ورود صنعت به هر منطقه ای، همراه با آسیب های خاص آن صنعت است و لذا باید از هر فرصتی استفاده کرد تا بتوان بخشی از خسارات وارده به منطقه را جبران کرد؛ مطمئنا این موضوع، دیدگاه هیات مدیره، صاحبان سهام و مدیران شرکت پتروشیمی جم است.

وی تاکید کرد: مقوله تولید [در شرکت ما]، خدمت بزرگی است که در واقع به کشور ارائه می شود. در بحث اشتغال، ما باید از توان نیروهای بومی، نهایت استفاده را ببریم و فرصت های متعدد اشتغال را در منطقه ایجاد کنیم. باید با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس هماهنگ باشیم و به دوستان پیشنهاد دهیم تا با سرمایه گذاری هدفمند، نیازهای منطقه را برطرف کنند.

مدیرعامل پتروشیمی جم در پایان تاکید کرد: پله ترقی ما بدون شک خدمت به مردم است و ما به این موضوع اعتقاد قلبی داریم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن