بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67919
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 7:28 ب.ظ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر:

کار ارزشمند پتروشیمی جم به منزله باقیات صالحات برای این شرکت است/ لزوم هم‌افزایی و مشارکت در امر توسعه و اشتغال پایدار در جنوب استان

ثلاث- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: کار ارزشمند پتروشیمی جم به منزله باقیات صالحات برای این شرکت است.

 

به گزارش هفته نامه ثلاث جنوب، «علی باستین»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر در آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های کنگان، دیّر، جم و عسلویه، در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی که  توسط شرکت پتروشیمی جم صورت گرفت، گفت: اینجا [منطقه پارس جنوبی]، فراتر از قطب اقتصادی انرژی کشور، بلکه قطب اقتصادی انرژی دنیا است.

وی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد. همانگونه که مهندس قنبریان، مدیرعامل محترم پتروشیمی جم فرمایش کردند، باعث تاسف است که ۲۰ درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان، در مجاورت این تاسیسات عظیم نفت و گاز و این همه ثروت قرار دارد. از نماینده محترم مردم جنوب استان، جناب آقای دکتر احمدی که حقیقتا در عرصه های سازندگی و توسعه این چهار شهرستان بسیار تلاشگر و فعال هستند و مهندس قنبریان که بانی این امر خیر شدند، صمیمانه سپاسگزارم. این اقدام پتروشیمی جم ان شاءالله باقیات الصالحاتی است برای مدیران و عزیزان ما در پتروشیمی جم و همانگونه که مهندس قنبریان گفتند، به منزله صدقه ای است که خیر و برکت را در کار این شرکت جاری می کند.

این مسئول اظهار کرد:  بنده به عنوان همشهری، هم استانی یا مسئول، انتظاری که دارم، هم افزایی و مشارکت در امر توسعه است تا اینکه روزی برسد که حتی دیگر نیازی به این کارها [جمع آوری کمک برای مددجویان در جنوب استان بوشهر] نداشته باشیم. با تمرکز بیشتر روی اشتغال پایدار در این منطقه، کم کم از این موارد و کمک ها نیز بی نیاز می شویم.

معاون استاندار بوشهر گفت: بسیار امیدوارم با همت شما که در این منطقه شرف حضور دارید، شاهد اتفاقات خوب برای مردم چهار شهرستان جنوبی استان باشیم. مردم این منطقه بسیار محجوب و ارزشمند هستند.  اگر مردم از منابع  طبیعی که خداوند در اختیار شرکت ها در  در حوزه سرزمینی [منطقه پارس] قرار داده است، نیز منتفع شوند، این شرکت ها را از آن خود می دانند. اگر شما مردم را از آن خود بدانید و مردم نیز شما را جزئی از خود بدانند، روز به روز خیر و برکت هم برای شما بیشتر می شود و هم برای مردم.

باستین خاطرنشان کرد: حرکت امروز پتروشیمی جم یک حرکت خوب و اثرگذار برای مددجویان منطقه بود و از این بابت از مدیرعامل محترم پتروشیمی جم و همه همکارانشان قدردانی می نمایم. مطمئنا و ان شاءالله این حرکات خوب و اثرگذار در شورای راهبردی منطقه پارس نیز [با حجم بالاتر]، برای این چهار شهرستان جنوبی استان انجام خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن