بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68655
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 بهمن 01 9:07 ب.ظ

هنرمندان کنگانی باز خوش درخشیدند؛

مقام دوم پادکست رویداد ملی گاز خلیج فارس به هنرمندان کنگان رسید

ثلاث- مقام دوم پادکست رویداد ملی گاز خلیج فارس به کنگان رسید.

مقام دوم پادکست رویداد ملی گاز خلیج فارس به کنگان رسید.

هیئت داوران سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس پادکست(یزله ای برای یوسف) اثر محمد بازدار از استان بوشهر با صدابرداری حسین نوری را بعنوان مقام دوم بخش پادکست معرفی نمودند، این پادکست خاطره ای از مرحوم یوسف ایازی را به تصویر می کشد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس دبیر این رویداد گفت: در آئین اختتامیه سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس ضمن اعلام برندگان و اهدای جوایز از کتاب سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس نیز رونمایی شد.

عباسی گفت: در مجموع ۳۵۴ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ارسال شد که پس از بررسی هیئت داوران در هر بخش سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم و۳ اثر شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شد.

وی تصریح کرد: در این آئین مسلم رحمانی مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران، مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر؛ مدیران و مسئولان حوزه فرهنگ و رسانه و همچنین جمعی از اساتید و اصحاب رسانه استان بوشهر و شرکت ملی گاز ایران حضور داشتند.

اختتامیه سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس، روز شنبه هشتم بهمن ۱۴۰۱ساعت ۱۰ صبح در آمفی تاتر شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.

رسانه ثلاث نیز به سهم خود به هنرمندان فعال کنگانی جناب آقای محمد بازدار و حسین نوری تبریک گفته و برای آن ها در ادامه کار، آرزوی موفقیت های بیشتر را دارد.

این دو هنرمند سال گذشته نیز در جشنواره ملی واگویه های کیش موفق به کسب عنوان نخست آن رویداد مهم و کشوری شدند. 

هنرمندان این منطقه در تک تک فرصت هایی که وجود دارد عملکرد درخشانی از خود نشان داده اند و این موضوع موید توانمندی و تلاش هنرمندان شهرستان کنگان و استان بوشهر است.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن