بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69004
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 خرداد 02 12:14 ب.ظ

بررسی عملکرد روابط عمومی پتروشیمی جم در ۴ سال گذشته

  اختصاصی ثلاث جنوب:   دکتر احسان پوری از اردیبهشت ۱۳۹۸ تا دقیقا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ مدیریت روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم را عهده دار بود. وی که خود از جنس رسانه بود از همان ابتدای حضورش در پتروشیمی جم سعی نمود با شناسایی اصلی ترین حلقه های اتصال صنعت به مردم، در این […]

 

اختصاصی ثلاث جنوب:   دکتر احسان پوری از اردیبهشت ۱۳۹۸ تا دقیقا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ مدیریت روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم را عهده دار بود.

وی که خود از جنس رسانه بود از همان ابتدای حضورش در پتروشیمی جم سعی نمود با شناسایی اصلی ترین حلقه های اتصال صنعت به مردم، در این زمینه کاری اثرگذار انجام دهد.

وی به درستی به این درک رسیده بود که رسانه ها یکی از اصلی ترین حلقه های وصل صنعت به مردم و جامعه پیرامونی هستند. رسانه ها نقش موثر و پر رنگی در زندگی مسالمت آمیز مردم در کنار صنعت دارند.

جایی که فعالیت های اقتصادی همراه با ایجاد اشتغال، تولید و ارزآوری مطلوب، برای کشور عزیزمان به دنبال دارد، مردمانی زندگی می کنند که به هر حال در کنار همه این فرصت های بی شمار و ارزشمند صنعت[ که در بالا به آن اشاره شد]، تا حدودی از تهدیدات آن مانند: آلودگی، گرانی، انفجار جمعیت[ به ویژه در شهرستان های کنگان، عسلویه و جم] و به تبع آن ایجاد فشار به اندک زیر ساخت های موجود در حوزه آموزشی، درمانی، ورزشی، فرهنگی و… آسیب دیده اند.

پتروشیمی جم در طی سال های گذشته در زمینه مسئولیتن های اجتماعی نیز عملکرد رو به رشد و خوبی داشته است. بدون شک این موضوع نیز ریشه در تفکرات مدیران این شرکت خوش نام از جمله مهندس قنبریان مدیرعامل و دکتر پوری مدیر روابط و بین الملل و سایر مدیران نیک اندیش پتروشیمی جم داشته است.

عملکرد دکتر پوری به شکل خلاصه و فهرست وار عبارت است از:

۱.اهتمام در فعالیت‌های اثرگذار در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی.  ۲. تدوین سند مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی در صنعت پتروشیمی برای اولین بار.   ۳. تعامل سازنده با رسانه‌های منطقه به ویژه جنوب استان بوشهر.   ۴.  برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای  اهالی رسانه. ۵. تعامل با رسانه‌ها به جای موازی‌کاری و تصدی‌گری.  ۶. حمایت از شفافیت در اطلاع‌رسانی و کار حرفه‌ای رسانه‌ها نه صرفا مجیزگویی و انتشار اخبار روابط عمومی.

اکنون انتظار می رود، فرد دیگری که سکان دار هدایت مدیریت روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم می شود، در ادامه این ریل گذاری که در بالا به آن اشاره شد، کار را تسریع و توسعه بخشد. انتظار جامعه رسانه ای از مدیر روابط عمومی و بین الملل پتروشیمی جم[ که تا زمان نگارش این متن هنوز مشخص یا منصوب نشده است]، تعامل سازنده با رسانه ها می باشد. رسانه های منطقه می توانند عملکرد مثبت این شرکت خوش نام و همه شرکت های ارزشمند منطقه پارس جنوبی را با قلم، تصویر، چاپ و یا به شکل مدیا با مردم و جامعه محلی که اولین، اصلی ترین و دلسوزترین میزبانان صنعت در پارس جنوبی هستند، به اشتراک بگذارند. مردم به عنوان ولی نعمت همه ما و میزبانان این صنایع، از مسئولین شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی،  انتظار درک مشکلات این منطقه و تسریع در محرومیت زداییِ این منطقه را دارند. حوزه هایی مانند: آموزش، آب، راه ها، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ورزش، درمان( به ویژه بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر)، زیست محیطی و غیره از جمله این موارد است که نیازمند توجه بیشتر دارد. مطمئنا با نگاهی که از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و سازمان منطقه ویژه پارس سراغ داریم، ان شاءالله که سرعت سرمایه گذاری های ارزشمند این شرکت ها در منطقه پارس جنوبی، افزایش خواهد یافت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن