بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69848
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 دی 02 3:04 ب.ظ

حسن رمضانی به عنوان سرپرست امور اداری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی منصوب شد

ثلاث- با اعتماد سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی به جوان بوشهری در بزرگترین بندر صادراتی محصولات پتروشیمی کشور ، حسن رمضانی به عنوان سرپرست امور اداری این شرکت منصوب شد.

 

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، در راستای توجه به تاکید ریاست محترم جمهور و وزیر محترم نفت نسبت به بکارگیری مدیران بومی استان بوشهر در صنایع عظیم پارس جنوبی، امیر میثم نیک فر رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، در حکمی حسن رمضانی، از جوانان خوشنام و بومی استان بوشهر را به عنوان سرپرست امور اداری این شرکت منصوب نمود.

 رمضانی عضو شورای اسلامی شهرستان جم ، عضو شورای اسلامی استان بوشهر، عضو هیئت رئیسه شورای عالی استانها، نماینده شورای عالی استانها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عضو کمیته انطباق فرمانداری عسلویه، عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استانها و عضویت کارگروه حسابرسی شهرداری های استان بوشهر در کارنامه خود دارد.

گفتنی است شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی مدیریت و راهبری ناحیه مخازن و دو بندر بزرگ صنعت پتروشیمی ایران واقع درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه را بر عهده داشته و نقش مهمی در صادرات و واردات محصولات تولیدی و انواع خوراکهای مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی، فازهای گازی پارس جنوبی و سایر شرکتهای صنعتی ایفاء می نماید.

***

رسانه ثلاث نیز به نوبه خود ، ضمن عرض تبریک به جناب آقای رمضانی، از حُسنِ اعتماد مدیران شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به یک جوان هم استانی، توانمند، متعهد و با تجربه، قدردانی می نماید. 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن