بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 991
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 23 خرداد 93 11:46 ق.ظ

امام جمعه کنگان عنوان کرد:

مجموعه شرکت های مستقر در منطقه حقوق مردم را رعایت و پرداخت کنند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: انتظار جدی مردم کنگان به عنوان میزبانان صنعت اینست که مجموعه شرکت های مستقر در منطقه حقوق مردم را رعایت و پرداخت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک میلاد با سعادت موعود امم حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ، یکی از وظایف مهم منتظران در عصر غیبت را معرفت و شناخت نسبت به امام زمان عنوان کرد و گفت: تکلیف همه منتظران امام عصر (عج) ایجاد بستر لازم برای تحقق وعده الهی و ظهور آخرین حجت کبریایی است و این مهم با تطهیر قلوب و خودسازی فردی و اجتماعی میسر است.
خطیب جمعه کنگان اعتقاد به منجی آخرالزمان را اعتقادی جهانی دانست و اظهار داشت: امام زمان موعود همه امم و فرق و ادیان است و اعتقاد به آن وجود مبارک و مصلح کل یک اعتقاد جهانی است.
وی به اهداف حکومت جهانی امام علیه السلام اشاره کرد و گفت:   گسترش فرهنگ قرآن ، تالیف قلوب و ایجاد همدلی ، گسترش دینداری در جامعه و … از اهداف و اولویت های مهم حکومت جهانی امام زمان ارواحنا فداه است.
خطیب جمعه کنگان به شرایط عصر غیبت و نقش فقها و حوزه های علمیه و تحسین ولایتمداری مردم در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: امروز کمک و حمایت از حوزه های علمیه ، حمایت از پایگاه های امام زمان است.
محمودی با تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، از نقش این وزارتخانه در حاکمیت امنیت در جامعه تقدیر کرد.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به جابجایی های اخیر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تقدیر از تلاش های مهندس نصوری، ضمن تبریک به مهندس یوسفی با تاکید بر این مطلب که مسئولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم و امتحان الهی است گفت: انتظار جدی مردم کنگان به عنوان میزبانان صنعت اینست که مجموعه شرکت های مستقر در منطقه حقوق مردم را رعایت و پرداخت کنند.
وی در همین ارتباط از اظهارات و دفاعیات نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کنگان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه تقدیر کرد.
خطیب جمعه کنگان در ادامه با اشاره به قطعی های برق و آب در کنگان با تقدیر از تلاش های مسئولان آب و برق شهرستان از مسئولان شهرستانی و استانی این دو دستگاه خواست تا با توجه به گرمای طاقت فرسای منطقه و شرایط سخت مردم و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از بروز قطعی برق و آب جلوگیری و این بحران را با رعایت حال مردم مدیریت کنند.
وی با اشاره به ۲۷ خرداد ماه سالروز فرمان امام امت مبنی بر تشکیل جهاد کشاورزی به وضعیت کشاورزی شهرستان اشاره و عنوان نمود: در حال حاضر بدلیل حضور صنعت کشاورزی شهرستان دچار لطماتی شده که انتظار می رود با همت مجموعه جهاد کشاورزی و صنعت نفت کشاورزی در این خطه رونق دوباره ای بگیرد.
امام جمعه کنگان با گرامیداشت ۲۸ خرداد ( ۲۰ شعبان المعظم) آغاز دهه بهداشت و نکوداشت هفته جهانی مساجد ، ضمن تاکید بر رسیدگی جدی به معمور و آباد نمودن مساجد ، از متولیان امر و مومنین و بانیان مساجد خواست تا این پایگاه های معنویت را برای ضیافت الهی آماده کنند.
محمودی در بخش پایانی با محکوم نمودن جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش در عراق با حمایت آمریکا ، اسرائیل و غربی ها به اظهارات فرمانده رشید سپاه قدس ایران اشاره و گفت:به تعبیر این سردار رشید اسلام و ولایت اگر این جنایتکاران بخواهند پایشان را به حرم مطهر سیدالشهداء برسانند ، با اجازه فرماندهی کل قوا کربلای دیگری برپا خواهیم کرد و همراه با سربازان امام زمان نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حسینی says:

    سلام خدمت ثلاث عزیز و امام جمعه محترم
    شرکت های مستقر در منطقه حقوق مردم رعایت نمیکنن ، شما خودتون هم میدونید که رعایت نمیکنن ، اداره کار هم میدونه ، فرماندار و استاندار و خیلی از مسئولین دیگه درکنگان و بوشهر هم میدونن که رعایت نمیکنن ، بنده با کمال احترام عرض میکنم ، این که شما یک روز جمعه پشت تریبون در حد چند جمله این مسئله را عرض میکنید هیچ دردی از کارگران منطقه حل نخواهد کرد ، باید دفاع از حق و حقوق کارگر در عمل انجام گیرد

  2. غریبه says:

    اقای حسینی میتونم بپرسم خود کنگانیها حقوق همدیگه رو رعایت میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن