بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15736
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 29 اردیبهشت 94 10:58 ق.ظ

ناحیه پخش و پالایش نفت در کنگان ایجاد می‌شود

حجت الاسلام موسی احمدی عصر دوشنبه در حاشیه نشست با مسئولان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ادامه نشست‌ها و پیگیری‌ها با مسئولان ارشد کشور در تهران، روز گذشته دو نشست با کاظمی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش فراورده‌های نفتی و همچنین انصاری مشاور وزیر راه […]

حجت الاسلام موسی احمدی عصر دوشنبه در حاشیه نشست با مسئولان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ادامه نشست‌ها و پیگیری‌ها با مسئولان ارشد کشور در تهران، روز گذشته دو نشست با کاظمی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش فراورده‌های نفتی و همچنین انصاری مشاور وزیر راه و شهرسازی داشتم.

احمدی افزود: در نشست با انصاری مشاور وزیر راه و شهرسازی موضوع احداث اسکله برای کنگان مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه احداث اسکله در کنگان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم و همچنین پیرو مکاتبات انجام شده، پاسخ‌های سازمان بنادر و همچنین وزارت راه و شهرسازی در رابطه با اسکله کنگان قانع کننده نبود.

احمدی افزود: در جلسه با مشاور وزیر راه و شهرسازی، موضوع اسکله کنگان را تشریح کردم و مجدانه درخواست احداث اسکله مطرح کردم.

نماینده جنوب استان بوشهر گفت: مهندس انصاری مشاور وزیر قول داد که موضوع را با وزیر راه و شهرسازی و همچنین رئیس سازمان بنادر مطرح کند و نتیجه را نیز اعلام کند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: دومین نشست با مهندس کاظمی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی داشتم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: با مهندس کاظمی در خصوص ایجاد ناحیه پخش در کنگان بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: با ایجاد ناحیه پخش و پالایش در شهر کنگان موافقت به عمل آمد و بحث ساختار آن نیز در دست بررسی قرار گرفت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن