بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1947
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 تیر 93 1:03 ب.ظ

دیر نیوز

مراسم معارفه رئیس جدید هیت فوتبال دیّر برگزار شد+تصاویر

ثلاث : احمد صحافی زاده : جلسه تودیع و معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان دیّر عصر روز گذشته با حضور نجفی رئیس هیات فوتبال استان برگزار شد./ در این مراسم عباس فخرایی به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان دیّر معرفی شد. به گزارش ثلاث ؛ آنچه می خوانید گوشه ای از حرفها و حاشیه […]

ثلاث : احمد صحافی زاده : جلسه تودیع و معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان دیّر عصر روز گذشته با حضور نجفی رئیس هیات فوتبال استان برگزار شد./ در این مراسم عباس فخرایی به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان دیّر معرفی شد.
به گزارش ثلاث ؛ آنچه می خوانید گوشه ای از حرفها و حاشیه جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید هیات فوتبال است که عصر دیروز برگزار شد :

* جلسه قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود که با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد.

* حاج علی فخرایی مدیر تیم پیکان با قرائت قرآن جلسه را آغاز نمود.

* هنوز چند دقیقه از حرفهای ابتدایی جلسه نگذشته بود که نجفی با فرماندار دیّر تماس گرفت و علت غیبت نماینده فرمانداری را پرسید که در این لحظه علی یوسفی گفت ببینید فوتبال هیچ ارزشی پیش مسئولین ما ندارد.

* بعداز صحبتهای مقدماتی جلیل پولادی رئیس اداره ورزش و جوانان عباس فخرایی رئیس جدید هیات فوتبال برنامه های خود را اعلام نمود.

* بعداز صحبتهای فخرایی ، نجفی از حاضرین خواست که خود را معرفی کنند و وی یادداشت نمود.

* حسین دهجان رئیس شورای شهرستان اولین فردی بود که صحبت نمود او گفت که زیاد فوتبالی نیست اما مثال تیم ملّی فرانسه ۹۸ و ۲۰۰۲ را زد که قهرمان دوره قبل حتی از گروه خود صعود هم نکرد و به بررسی دلایل آن از نگاه کارشناسان فرانسه پرداخت.

* در لابلای صحبتهای دهجان ، رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان کنگان هم وارد جلسه شد.

* بعداز صحبتهای رئیس شورای شهرستان ، ارسلان حصیری یکی از روسای اسبق هیات فوتبال و شهردار فعلی بردستان صحبت کرد وی گفت فوتبال ما نیازمند یک مدیریت قوی می باشد که باید در همه ارکان فوتبال شهرستان شکل گیرد.

* بعداز سخنان شهردار بردستان ، حاج محمودموجی که خود را کارگروه ورزش نماینده مجلس معرفی نمود صحبت کرد.

* سردبیر پایگاه خبری تخصصی دیّرفوتبال سخنران بعدی بود که از نجفی دلیل عدم کسب سهمیه لیگ یک استان را برای شهرستان دیّر پرسید.

* عباس تاجیک مدیر تیم توحید آبدان بعد از صحبتهای سردبیر دیّرفوتبال گفت : ما قهرمان نوجوانان فوتسال استان و نماینده استان در کشور هستیم که میبایست حمایت شویم تا مجبور نشویم انصراف دهیم.

* بعداز وی علی سالمی جانشین عباس فخرایی در تیم ملوان جنوب صحبت نمود.

* حاج عباس مرادی یکی از روسای اسبق هیات فوتبال که احمد حسن زاده جانشین وی شده بود در ادامه سخن گفت. او به بررسی آماری هیات فوتبال خود و دوره بعد پرداخت و دلایل ضعف و مشکلات فوتبال دیّر را در ۴ مورد بررسی نمود: ۱- عدم برنامه ریزی هیات فوتبال شهرستان ۲- عدم برنامه ریزی و بروز رسانی باشگاهها ۳- عدم توجه مسئولین شهرستان به مقوله ورزش خصوصا فوتبال ۴- بی انگیزه گی جوانان فوتبال در شهرستان.

* حاج جلیل شعرانی سخنران آخر دیّری ها بود که به بررسی مشکلات فوتبال دیّر پرداخت. او گفت اگر رئیس قبلی ما کمی تلاش میکرد دیّر براحتی یکی از ۴سهمیه اضافه شده به لیگ یک استان را کسب نموده بود زیرا او تنها رئیس هیاتی بود که در مجمع شرکت کرد و با رای او مجمع قانونی و آقای نجفی انتخاب شد. در این لحظه ارسلان حصیری گفت ما باج نمی خواهیم این حق ما بود و ما هم حق خودمان را میخواهیم که بحث داغ شد و موجی کارگروه نماینده مجلس با گفتن اینکه ما روزه هستیم و غیبت می کنیم جلسه را ترک کرد.

* بعداز پایان صحبتهای شعرانی ، رئیس هیات فوتبال استان سخن گفت و پس از سخنان وی لوح تقدیر احمدحسن زاده توسط عباس فخرایی و حکم ریاست هیات فوتبال جدید توسط حاج عباس مرادی قرائت شد.

* پس از پایان مراسم حاضرین با حضور در سالن ورزشی نصر عکس یادگاری گرفتند.

Click this bar to view the full image.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 495x352px.

Click this bar to view the full image.

Click this bar to view the full image.

Click this bar to view the full image.

دیر نیوز

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن