بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22536
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 آبان 94 1:04 ق.ظ

غرق شدن چهار جوان در خلیج فارس / مرگ جوان ۳۰ ساله در ساحل بنک

ثلاث – رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از غرق شدن ۴ جوان و فوت جوان ۳۰ ساله در سواحل بنک در شهرستان کنگان خبر داد.

 رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از غرق شدن ۴ جوان و فوت جوان ۳۰ ساله در سواحل بنک در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش ثلاث؛ سید مجید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: جوان ۳۰ ساله دوراهکی به‌نام محسن احمدی که به همراه دوستان خود برای شنا کردن به ساحل شهر بنک رفته بود به دلیل بالا آمدن آب دریا و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق‌شدگی شد.

وی افزود: به‌دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ شهرستان کنگان، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بعد از اقدامات اولیه پزشکی در محل، این جوان را به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام کردند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مرگ این جوان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه عصر امروز این جوان که از شب گذشته تا عصر امروز در حالت کمای مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بستری بود درگذشت.

یکی از شاهدان عینی که در محل حادثه حضور داشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این جوان به همراه ۴ نفر از دوستان خود در حال شنا کردن بودند که همگی آنها غرق شدند.

محمد دوراهکی افزود: با تلاش کسانی که در کنار ساحل شهر بنک بودند بلافاصله این ۴ جوان از آب بیرون کشیده شدند اما متاسفانه حال یکی از آنها وخیم بود که عصر امروز نیز فوت کرد و ۳ نفر دیگر نیز بعد از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ترخیص شدند و در حال حاضر همگی آنها در سلامت کامل هستند.

 

نظرات

  1. دانشجوی شهرکنگان says:

    آخی گناه داشته…..خدا رحمتش کنه

  2. همشهری says:

    پارک ساحلی بنک کنار خور ساخته شده است.

  3. بنک says:

    سلام
    این ساحل بنک تا حالا جان چند نفر را گرفته و هیچ علامت هشداری نزده اند و ده تا چراغ زدند که چهارتاش بیشتر روشن نیست
    وااله این این ساحل نیست قاتل جان مردم تفری گر شده
    اول بخدا خیلی بهتر بود
    خدایی خودتون قضاوت کنید بنک از موقعی که این ساحل زدند چند نفر را به قتل رسانده و قبل از این پارک مسخره قضاوت کنید

  4. مهدی says:

    برای جلوگیری از حوادث مشابه باید هم علایم هشدار آنجا گذاشته بشه و هم وسایل کمک برای شنا تا افراد ناشی از این وسایل بتوانند استفاده کنند همچنین افرادی به عنوان مامور در آنجا مستقر باشند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن