بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23745
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 آذر 94 2:08 ب.ظ

سوک"

آنفولانزا نوع A به بوشهر رسید

علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امروز(۱۸ آذر)، در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: در استان بوشهر تا کنون ۱۴ نفر که مبتلا به این بیماری بوده اند شناسایی شده اند و هم اکنون تحت درمان هستند. وی افزود: تمامی بیمارستان ها و کادر درمانی در استان بوشهر آمادگی مقابله با این بیماری […]

علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امروز(۱۸ آذر)، در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: در استان بوشهر تا کنون ۱۴ نفر که مبتلا به این بیماری بوده اند شناسایی شده اند و هم اکنون تحت درمان هستند.

وی افزود: تمامی بیمارستان ها و کادر درمانی در استان بوشهر آمادگی مقابله با این بیماری را دارند و هم اکنون در آماده باش کامل هستند.

رئیسی تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری ضروری است و باید مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری آن ها را رعایت کنند.

وی عنوان داشت: شستن دست ها با آب و صابون و پرهیز از روبوسی با افراد سرما خورده از مهم ترین عوامل پیشگیری از این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطر نشان ساخت: کودکان و زنان باردار بیشتر در معرض این بیماری هستند که باید نهایت دقت و نکات بهداشتی را در این زمینه داشت.// سوک

 

نظرات

  1. دینا says:

    ثلاث جان، ما خبری منی بر فوت همشهرهای عزیزمان بر اثر آنفولانزا در کنگان شنیده ایم…. آیاااا این خبر صحت داره؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن